Monday, September 17, 2012

Kem Cerdik Cukai 2012 =D

Assalammualaikum wbt

Salam sejahtera,salam satu malaysia,salam percukaian dan salam satu BANDAR!!=)



Wahhh! lame betul gua cuti kan? seperti yang diperkatakan sebelum nie aku busy giler dengan Homework and then jadual belajar yang agak padat..memang tak dapatlaa nak aktif seperti dulu..aktif ker? Bhahaha


Baru-baru ini gua baru jee lepas balik dari Kem Cerdik Cukai di Bangi Selangor..Kem ini memdedahkan pelajar tenteng cara nak bayar cukai dan paedah bayar cukai tuh..well,sekarangkan ramai yang tak nak bayar cukai..jadi dengan kem sebegini dia mengalakkan student bila dah besar nanti bayar cukai..konon-kononnye laa

Kem ini di Join oleh seluruh pelajar di Malaysia termasuk sabah dan sarawak..*pehh ayat gua,beterabur..pejalar yang terpilih saje..

cakap banyak tak guna tengok gambar nie ~




Akademi Percukaian Malaysia APM


Ini group gua..group 9 (cokolat)
nampak tak majoriti berkulit cokolat..HAHA =D

New Friend from utaraq,melaka dan Perlis..
Syok beb bergaul dengan dieorang
Perlis bukan utara ker? Lenjan sudaa
New friend lagi..dari utaraq
si bunga dan si kumbang..
Para jejaka utaraq..pilih je yang mana satu..i'm sure semua still available, HAHA =D

Dengar taklimat sambil snap,snap!
yang tgh uh kaki lawak..


Bersama guru pengiring..kiuuutttt! =D

Bersama Dr Robiah k Hamzah..(umi)
Ceramah yang sangat Ohsamm!
even already 60 but still bertenaga..
perfect motivator!
Once again..geng-geng utaraq
bersama minarwan nawawi lagenda hoki negara

Mata hantu..aaawwwrrrrr!! =D
ini semua kena sampuk hantu susu
=DD

Again, group Cokolat!!
*tangan gua cacat..please abaikan..!!
ppfffttt..

=D .. Geng budak selatan..Hambarr~~ HAHA

No coment !! =))
chui dan kirul bergabung meletop !!! booommmm..!
wawawa

Najwa letop bersama gitarnya
HAHA..
fiza (ganu) dayah (pahang)

Kakra Kirul..buat kepala !!
muke bajet nak kena penampar
=D
Bersama pengarah LHDN 'kot'
kesimpulannya, KCC2012 ini sememangnya seronok berbanding kem-kem yang lain,ia memberikan impak yang positif buat peserta terutamanya..KCC nie jugak patut ditukar nama ke KCCJ (kem cerdik cari JODOH) gua tahu majoriti dari peserta kem nie dah banyak bawak balik 'buah hati'.. Gua bawak balik buah hati tak?? haha..tak de bro..gua tak laku dekat sana..


Next time insyaAllah kalau ada rezeki boleh pergi kesana lagi..


#Loya tak tekak tengok gambar banyak sangat?.stok baldi ada banyak nie..jangan malu nak minta baldi tersebut..bluuueerrkkk!

#STPM semakin hampir !!! doakan kejayaan saya.. 4.0..aminn
Raya dah habissss!!!! tunggu entry raya nanti..

(gua= saya,aku,cek etc)

Sekian

1 comment:

Nursha said...

kelakaq gambo yg buat aksi kungfu tue..
sesuai jadi cover majlah sbagai kungfu kid ala2 karate kid..

*melalut jer*

all the best in your life..

http://nurainishahroni.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...