Friday, March 30, 2012

Pengalaman ambil RESULT SPM 2011

assalamualaikum..


CERITA BASI??..HIHI..baca jugak!! pakse




Pengalaman amik result SPM! fuyooo! takut mak jah!!


debarannya terasa sebulan lebih awal..betapa hebatnya budak yang bernama SPM nie..


tak ada kaitan langsung..hihi



okay..as you all know..cehh! *mamat taff speaking LONDON..haha! aku baru lepas mengambil Keputusan SPM minggu lepas..so nak share dekat kakak-kakak,abang-abang dan adik-adik yang bakal merasainya..


bukan apa..sekali seumur hidup tuh ambil result spm..nervous nyee..tak payah nak cakap laa..terasa parah dijantung dan terasa nak tercabut urat kentut..








so..on 21march result keluar..inform semua kawan suruh port dekat rumah aku dulu..well rumah aku dah macam rumah kedua mereka..dari zaman sekul lagi..it means sekolah..saje nak melayukanyee..kot-kot ada orang nak tiru..haha!








dalam Jam 10 diaorang dah datang rumah aku..fuyoo!! semangat gilo mereka ini..aku? dah laa tak mandi lagi..siap-siap mandi,ambil wuduk,buat solat hajat kejap untuk permintaan yang terakhir terus keluar..ayat pertama member gua


GEMUK GILER kau sekarang kirul!!! DAMN!! terus kempiskan pipi dan bahagian tertentu untuk kelihatan lebih kurus..hihi








salam-salam bagai..lincah kadok terus rempitt pergi sekolah..that time perasaan takut tuh dah hilang..sebab dah gelak sakan dengan kengkawan tadi..


tapi bila sampai jee dekat dewan sekolah..jantung nie tetiba nak keluar..nasib baiklaa ada tulang rusuk yang menghalangnya..Thank You sayangg!! hahak!
cikgu mengumumkan nama pelajar yang terbaik..dalam kepala otak aku..mesti nama aku kena panggil nie..DAMN!! tak ada..








Ohh..biarlaa takada rezeki kot..jumpe cikgu then ambil result..YESSS!! LULUS semuanya,, YAHOO<GOOGLE<YOUTUBE<!!!! dan tengok lagi..ada la beberapa ketul A..boleh laa..cukup-cukup makan..


Balik dari tuh..terus pergi Kep-C (KFC)..








Dan pada masa tuh laa,semua makcik,pakcik,dan sedara mara sibuk menanyakan aku dapat berapa..BUSY BODY BETOLLL! hihi




sekian

1 comment:

kurius said...

takot gilerrr skrang niey!!!!
ROARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...