Thursday, January 26, 2012

Nak kena ROGOL?? Bacelah doa nie..

assalamualaikum wbt
(tak jawab dosa kalau jawab sayang)hehe

hello peeps!!


dekat sini aku ada tunjukkan doa bagi mengelakkan diri anda daripada kena rogol..tak kira lah pempuan ke lelaki ke?eh lelaki?? jeng,jeng..lelaki pun ada maa yang kena rogol dengan pempuan..haha! ooppps! ini pempuan napsu kuda!!




inilah doanya..~

DALAM sebutan rumi : BISMILLAH ALLAZI LA YADURRU MA’ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAIE , WAHUWAS SAMI’UL ‘ALIM
Ertinya : Rasulullah s.a.w didengari berkata sesiapa yang berdoa : “Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya samada di bumi dan di langit, dan Dialah maha mendengar dan maha mengetahui” sebanyak 3 kali, maka ia tidak ditimpa kesusahan bala dan musibah sehinggalah subuh esoknya, dan barangsiapa membacanya ketika subuh 3 kali, ia tidak ditimpa kesusahan bala dan musibah sehingga petangnya” ( Riwayat Abu Daud, 4/323 ; At-Tirmidizi, 5/465 dan Ahmad ; Tirmizi : Hasan – Teks doa berwarna Merah Syeikh Syuaib ; Hasan)
doa sohih yang dibaca oleh isteri Nabi Ibrahim a.s (iaitu Siti Sarah) yang menyebabkan para lelaki zalim termasuk rajanya melarikan diri, sertakan sekali sumber rujukannya dari hadis Nabi s.a.w.
DALAM SEBUTAN RUMI : ALLAHUMMA IN KUNTA TA’LAMU INNI AAMANTU BIKA, WA BIRASULIKA WA AHSONTU FARJI ILLA ‘ALA ZAWJI FALA TUSALLIT ‘ALAYYA AL-KAFIR WA AZ-ZALIM
Ertinya : Ya Allah, jika engkau mengetahui bahawa aku beriman kepada Mu dan Rasul Mu, dan aku menjaga kehormatanku hanya untuk suamiku, maka lindungilah aku daripada dikuasai oleh orang-orang kafir dan zalim” ( Riwayat Al-Bukhari, no 2104, 2/722 ; Sunan Al-Baihaqi, 5/97; Musnad ahmad, 2/403 ; Fath Al-Bari, 6/393; Umdat Al-Qari, 12/30 ; Sohih )





insyaAllah ianya akan berkesan jika disertakan dengan usaha unuk mengelakkan daripada kena rogol..


tapi----->>


















kalau pakai macam nie..memang tak berkesanlah doa tuh untuk anda..segalanya diri sendiri yang ubah..kalau tak diri sendiri yang ubah siapa lagi??makcik jiran sebelah rumah? dia pun tak terjage diri die inikan nak jage kau..


hopefully..ianya membantu...

#entry keagamaan sedikit hari ini..
#sumber daripada MY NewsHub..


sekian

1 comment:

AnakPakZohar said...

pompuan kene pandai jage diri... lelaki kene pandai jage iman... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...