Saturday, January 21, 2012

Kelas KPP yang membosankan giler babeng!!

assalammualaikum wbt..
(tak jawab dosa kalau jawab sayang!)
haha!tiru ayat maria..


hello peeps!!








Today is the first day aku mehadirkan diri untuk kelas KPP yang awesome! awesomelah sangat..wekk!! sebelom tuh..actually aku tengah On the way amik lesen motor..dan hari nie first class aku..


Pewwhh! wa cakap lu..bosan tahap maksimum tahu? memang tak dapat disangkal lagi tahap kebosanannya itu! Kelas nie 5jam..siape yang dah amik lesen motor dia tahulah..tapi 5jam aku rasa macam lime hari!! sangat penat!lambat!bosan!mengantuk!


rasa macam nie hah!---->
gambar masa mude-mude dulu!!hehe


alhamdulillah,kelas aku habis jam 3 petang dari tujuh pagi..penat der wa..macam nak patah pinggang duduk kat kerusi tuh..by the way,itu dah selesai..tinggal tunggu ujian undang-undang minggu depan..dan yang seterusnya


doakan aku LULUS yee..amin.
nerbes nie..haha!


#entry separuh mengong..=P
sekian

6 comments:

Awie Omar said...

baru follow sini

ada masa singgah la tengok ni
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-penjenayah-terkemuka-malaysia.html

Ayieda :) said...

Haha... Masa Aieda kursus dulu, tak boring sgt.. sebab penceramah tu kelakau ! =D
best...

zakirulRahim said...

Awie Omar: erm..thank you follow..insyaAllah...

zakirulRahim said...

Aieda: untunglah dapat yang kaki lawak..saya nie..pewwh! macam nak penangan jerk penceramah tuh..nasib baik lah tak tangankan..masih besabar lagi..huhu

Unknown said...

haha sama lah kita, masa dtg kelas kpp time ceramah tu mmg mengantuk letih smua ada. duduk lama pula tu. sabo jela..haha

Nur said...

dah lama tak baca blog... eh! kurus nya engkau~! terkejut tengok...XP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...