Tuesday, January 17, 2012

Salah ker buat benda tuh!!

assalamualaikum..




hello peeps..


1 tarik seluar yang SEDOT di celah BONTOT..


   ~eee..tak sopanlah..
   kalau tak tarik orang kata bontot kau macam vacum..sedut angin..so??


2 korek gigi sehingga dibau-bau?


3 korek hidung kemudian digentel-gentel

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
V
V
V
 akibat terlalu asyik melombong

hahaha..amek kau..








4 picit jerawat yang tengah masak ranum di muka




5 mengaru-garu ketayak a.k.a ketiak dikhalayak ramai


well..ini yang dianggap tidak sopan..


tapi bila kau berpegang-pegangan tangan dengan orang lain tanpa ikatan yang sah dikhalayak ramai,bercumbu-cumbuan,berpelok-pelokkan??adakah itu sopan?


memang pada logik akal manusia memang hodohlaa bila kita buat benda-benda macam tuh dekat orang ramai..tapi kenapa perbuatan seperti pegang tangan antara lelaki dan perempuan tanpa ikatan yang sah kita tak kata ia tak sopan?pening baca? eerrkk! aku lagi pening..haha
sooooo...think about it..hhhhh


#entry bengong-bengong hari nie..hehe


sekian...

12 comments:

✿ RAMZIAH BINTI YUSOF ✿ said...

hahaha .. adoyai . ngek la entri nie . ieya gelak cm org gler je dpn laptop bace entru nieh .. hahaha .. adoyaiii~~ awk2 .. erk .. hik3 ..

zakirul rahim said...

Ramziah: hehehe..thank you gelak..haha..boleh gitu??

Siti Nadzirah Zakariah said...

poyo lah mat. !! haha. best entri kau KALI NIH je lah. haha..

mohd ridwan said...

Lol....tak boleh bla tengok ketiak perempuan tu~

✿ RAMZIAH BINTI YUSOF ✿ said...

zakirul : haha . boley kot .. erk . xreti malu lah pmpuan uh amek gmba tiak dy . hahaha :P ngek .

liyana said...

terkejut..tgh syok2 baca tetiba ada gambar jari org terkeluar kat mata..hehe

Nur Aischa said...

hahaha tak boleh tahan baca entri ni.. haish, betul jugak tu..

zakirul rahim said...

nadzirah: hahaha..kau memang...yelah..

zakirul rahim said...

Mohd ridwan: hahaha...comel ape pempuan tuh..hehe

zakirul rahim said...

Ramziah: sekarang memang trend pempuan amek gambar bulu ketiak lebat..hehehe

zakirul rahim said...

liyana: hehehe..ada sakit jantung x??

zakirul rahim said...

Nur Aischa: cube tahankan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...