Saturday, July 7, 2012

Zaman kanak-kanak gua..Lu ada??OHSAAMM!

assalamualaikum




aggggrrrhh!tension Itali kalah...Euro 2012..!!
gua berkabung selama 5 harii..hik3




DAH!! ABAIKAN ~



zaman kanak-kanak? okay,gua tahu dah dekat 10kali gua cerita zaman kanak-kanak..anda perasan? okay tak..bagus leerrr..


zaman kanak-kanak memang walawei laa..tak boleh nak beli dekat kedai mamak zaman itu..memang indah belaka..tiada zaman yang lagi indah selain zaman kanak-kanak oucchh!! ada laa..zaman perkahwinan!! hahai..gatal bebeno




dulu gua selalu buat benda yang merepek time kanak-kanak..






1 : gua suka nyanyi kuat-kuat feeling2 artis gituuu






okay,dulu gua suke gile kot melalak dalam bilik air..sampaikan jiran gua yang ke empat puluh lapan pun boleh dengar suara gua..tapi time gua nyanyi mase tuh diaorang join jugak..wawawa .






2 : layang-layang Hidup..a.k.a pepatung hidup..*kejam !








masih segar lagi dalam kepala otak gua,bila dulu-dulu gua suka tangkap pepatung ataupun aku panggil SESIBU ..dah tangkap lepas tuh ikat bontot pepatung tuh dengan benang kemudian lepaskan dia..konon-konon layang-layang hiduplaa..watdefishh??!!


Well..gua buat kerja-kerja nie senyap-senyap jee..sebab kalau mak gua tahu konfem kena jotos bertubi-tubi..


untuk menangkap binatang nie bukan senang,gua guna getah tangkap tikus tuh kemudian letak dekat ujung lidi penyapu halakan dekat pepatung yang sedang terbang bebas..


masa kecil erti kejam terhadap binatang dah biasa dibuat oleh aku..HAHA!






Dekat SEKOLAH


3 : Tulis nama dekat papan hitam ..watdepak !!






okay,dulu masa zaman sekolah rendah,ketua kelas laa yang paling berkuasa..kirekan dia laa yang mengawal semua budak-budak dalam kelas,bila cikgu tak ada jee mesti ketua akan pergi depan,tulis nama siapa yang bising..


untuk makluman Gua pernah kena rotan dengan cikgu sebab nama gua ditulis dipapan hitam oleh ketua yang Gua anti..!pewwhh! bernanah jee kan mata gua tengok ketua kelas tuh..


effect die sampai sekarang..hua3






4 : Satay panas..! bontot panas ! tonggeng Panas!!






okay.! dulu siapa yang tonggeng ala-ala seksi gitu konfem ade manusia yang akan bukak gerai satay..sambil kipas-kipas lagi..Haha..! rasa cam vanggang jee kan..tapi itulaa hakikat masa zaman kekecik dulu..


Tapi yang penting bila gua jual satay memang LAKU..huahua ..






Hik3..segala benda nie gua buat masa zaman kanak-kanak dulu,yang gua rasa kauorang pun pernah kot melakukannyee..




5 : gua dah macam ERIC LEONG




supppprriiiiiiseeeeeeeee!!!! cak !!


BOTAKKKK!! YEAHH ! suka sangat!!








sekarang gua dah botak!! thank you cikgu..!!






sekian

6 comments:

Miss Etown said...

nice entry.. hi im already follow ur blog.. feel free to visit n follow my blog back. thanks :)

eqa sulaika said...

entry ni best!

Siti Aniza said...

hahaha.. funny le..

Hanani Hardy said...

btl2.follow me.done following you :)

Onitsuka_hana said...

hehe sentun sensorang bila baca entry nie. kejam nya ikan ekor pepatung.. dulu hana tangkap patung pakai raket :)

Nur Aischa said...

hahahahah lagi ganas zakirul masa kecik kab :D paling taktahan tu yg satay panas. hahah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...