Friday, July 13, 2012

Tips nak Mengorat awekkss!! More than one..!!

assalammulaikum






Julung-julung kalinya gua bagi luorang semua Tips..lebih mengembirakan tips mengorat awekkSSS!! ohsammm! lu ingat gua nie tak pandai bagi tips ape??
luorang silap laaa..gua laa raja bagi tips di afrika barat..? ade ker? buat-buat ade sudaaa~




huahua..




straight to the point..hmmm,gua tahu semua laki-laki kat luar sana dahagakan tips gua..*ayat bajet professor ..insyaAllah dengan tips ini gua yakin luorang konfirm dapat awekss..dijamin 120% HUAHUA..*bajet hebat gua.. ade aku kesaahhh~ style doubleA auuuwww


lagi sekali..Gua bagi tipss nie?? percaye takk?? HAHA








1: Bajet pinjam telefon awek..





callerington lagu najwa Latop okay..kau mampu??
nokia baling tenok berdering lagu najwa latif..
ini gara-gara terlebih excess internet laa nie..huahua


nampak awek santik terus buat-buat talifon hilang,kemudian usha awek nak pinjam talifon..apekah? HAHA kreatif bukan idea gua?? tepuk tangan..sweet okay kalau buat macam nie..





2: Sifat gentleman mesti tinggi


janda bergetah ea??


gentleman,okay?tips yang ini jarang boleh dilakukan oleh semua lelaki,but bila korang buat konfirm sangkut,cayelaa bro..tapi jangan silap usha sudaa


silap-silap lu usha perempuan "jadian" pelesuu..haha! nasib lu laaa..auwwww








3: Mulut mesti manis,jangan mulut longkang..huahua


Mulut bangla memang manis..
jaga-jaga wahai wanita?? HAHA..




mulut luorang mesti mau manis barulaa ade ong..setiap tutur kata mesti kata-kata yang giler..giler gampang punye ayat..


sampaikan perempuan cair dengan ayat kau..tapi kalau kau usha pengkid..sampai zaman paleolitik pun tak cair..silap-silap kau yang cair..HAHA!








4: Cari awek yang sesat jalan..


rajin-rajin laa sesat..~


Tips simple,cari jee perempuan yang sesat jalan,kemudian pura-pura bagi no rumah no telefon ko..aku sure lepas nie ramai laa perempuan nak sesatkan diri mereka??


ntah-ntah nak balik rumah pun tak tahu,nak jugak mintak tolong 'abang bengkel '
tunjukkan jalan..Haha! penampo jee..

***********************************************************************************


sehingga akhir entri..


Gua bagi tipss?? percaye tak?? HAHA


sekian~

1 comment:

Malaysian Boy said...

betul bro yang bab mulut manis tu.membe gua badan sikit punye gempal.aweks keliling pinggang sebab mulut manis hempedu.ngahah.jeles gua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...