Sunday, January 15, 2012

Shortpants?trend sekarang..

assalammualaikum..


hello peeps!




huh..puas aku berblog running tadi..eh pehal pulak running? saje..asyik walking jerk..nak runninglah pulak..hehe..errkk! gedixx! okay~shortpants biasenya dipakai oleh golongan lelaki..malah pompuan pun ada jugak maa..tengok amoi-amoi pakai shortpants very short maa..macam spenda dah aku tengok..sexy gitu..haha!


hah! amek kau..juling mata..
astaghfirullah..hehe..rejeki..



okay..now jadi trend masyarakat terutamanya budak remaja macam akuh..remaja?ermm..boleh lah..aku sendiri memakai shortpants ketika keluar rumah dan berjalan jalan..tapi shortpants yang tidak melampaui urat aurat! diulangi dengat perkataan AURAT@AWWRAT..errkk! nak sangat..huh!




look bersetail..dan macam mature gitu
tapi die tak tahu tuh..api neraka menyala-nyala
untuk mereka..haha!nampak lutot!

kekadang feshion-feshion jugok..tapi kena ingat batas-batas aurat..janganlah pakai shortpants yang melampau sampai atas lutot..tapi aku pakai jugak..tapi dekat dalam rumah jeeerrrkk..~




kekadang jugak shortpants boleh dijadikan boxer..tapi aku tak buat macam tuh..tak selesa..hehe







so..berfeshion bisa..tapi ada had nya yaaa..
tuh jerk mesej yang akuh nak sampaikan..walaupun tak berapa nak mesejkan..bantai jeww..


sekian..


thank you singgah..nicee~

4 comments:

Nisa_Hardzir said...

sexay weh...

zakirulRahim said...

nisa: hehehe

Unknown said...

hahaha tp bila chinese pakai short tu mmg dah trend bagi dorang kan. bagi kita yg islam ni mmg tak boleh la :)

zakirulRahim said...

aisyah: hehehe..seharusnya tidak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...