Sunday, January 22, 2012

Jenis-jenis ketawa apabila bermesej

assalammualaikum wbt..
(tak jawab dosa kalau jawab sayang!)wee~


Hello peeps!




entry ini ada bau-bau malas sikit yer..siape yang dapat hidu memang gengsterlah die..! well..ketawa memang diperlukan..tapi kita tahu kah jenis-jenis ketawa?? Jeng;jeng;jeng




Calon-calonnya---->




1  'hehehehe' [gelak biase..]


ini punya gelak..biase jerk..selalu jumpe..ini untuk golongan yang normal..




2 'hahaha' [gelak separuh besar]


ini gelak separuh besar..tapi kalau orang macam gini gelak dekat korang..kena berjaga-jaga..bau mulut nya Pewwhh! melantong!..haha




'kahkahkah' [gelak besar]




hah! ini gelak betol-betol besar! Kalau dah lawak sangat memang tak ingat dunia arrr..jiran yang ke duepuluh pun boleh dengar..




4 'kihkihkih'  [gelak gediksss]






ini gelak gedik nama nya! nape gedik? saje nak namakan gedik..HIKHIKHIK alamak terGedik =P  !






5 'hik hok hik hok' [gelak tenok]
Pernah tak anda tergelak bunyi macam ni? haha! yang lagi sedap tuh bunyi siap ada bunyi binatang kegemaran lagi ---->babie..hahaha krookk! oppps! terbunyi pulak..


#entry separa mengong


sekian

7 comments:

Nur Aischa said...

biasanya guna kahkahkah tu jea, tp yg kihkih, hikhik tu insyaalla tak pernah lagi.. haha

zakirul rahim said...

Nur Aischa: Haha..yeker???

nini said...

baiklah...yang hikhokhikhok tu tak pernah wat lagi...=p

Abang Jonni said...

hikhokhikhok... dah mcm bunyik kaldai tu...
huhuhuhuhu.

zakirul rahim said...

Nini : hehe..yeker?? cube try buat mesti cuuutttee..hehe

zakirul rahim said...

Abang Jonni : hahaha..a'ah memang bunyi keldai pun...huhu

Nur~chan said...

'teehee' tak de ke? tehee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...