Saturday, March 10, 2012

Patung pun pandai tutup aurat ini kan manusia..hurmm

assalammualaikum












cun kan patung pakai tudung..wei? patung pakai tudung pun dah cun..ini kan manusia yang ada nyawa,perasaan dan nafsu? eh? bertambah laa cun nye..*para lelaki jangan tergoda dengan patung nie..sebab dia nie mandul!




















adalaa semalam aku sibuk jejalan dekat fb..lepas tuh jumpa laa gambar serupa niee------->






kemudian si wanita bajet cun tuh berkata "merimaskan" hahaha..you seee..pakai tudung macam dekat atas nie merimaskan..haha! 
perempuan sekarang memang hebat..first class punya ayat..ayat bajet macam tuhan tak dengar jee kan...macam dunia nie die punye jee..


macam mak bapak dia bayar yuran jee untuk cakap macam tuh..hihihi






kalaulaa patung tuh boleh bercakap..dah lama dia sound perempuan dekat sebelah tuh..




tapi kini pakaian yang lagi gengster pun ada..hebat..makin seksi makin gengster..barulaa ikut trend kan..eh? kepala otak jiran kau la kan..






Dah layan gambar patung yang bertudung nie.. kesunyian kata nya...








Nama : Siti Baiduri Baldu Binti Ya beda beda bedu..


Umur : 17 tahun (sweet seventeen katanye)


Alamat : Kedai tudung jalan pak abu kurap..


No tepon : +98989874356354576 ( no public phone sebenarnyee..)






Nama : Nur markornah binti Makaroni


Umur : 20 tahun *masih berdara


Alamat : Jalan menuju ke akhirat


No tepon : +098765456889






Tutup la AURAT seperti patung-patung di atas..haha!




sekian

6 comments:

zatylicious said...

menarik !

Rina Supian said...

Hahaha...vengong...upsss. Maksud aku...alahai...

Syasya Johan said...

oh ade no sekali tu.perempuan ade bila ditegur pasal aurat dia balas cakap "kubur lain-lain jangan sibuk".malas nak layan :/

pulsowanie said...

tak malu ke kat patung2 tu suma?

;)

PEREMPUAN NI TAK PERNAH TANGGALKAN MEKAP BELIYAU SELAMA DUA TAHUN!
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/03/perempuan-ini-tak-pernah-tanggalkan.html

amanisikechik said...

siti baiduri ya beda bedu.. LOL ~

AiSyA LiEzA said...

hehehe... nice.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...