Tuesday, March 13, 2012

Orang sekarang memang tak tahu nak bersyukur..

assalammualikum






hello peeps






"Bersyukurlaa dengan apa yang ada"


well,sekarang zaman modern kan..kalau nak apa semua ada..nak itu ini petik jari jee..mesti dapat..*petik cari? tipu laa..yelaa dapat kena tipu dengan aku..haha! wak lu laa petik jari boleh dapat..ingat ini negara guna petikan ke nak beli barang..hihi..


sekarang is all about money,money,money..no money no talk..*merepek tahap gilo..




Belajar laa erti BERSYUKUR..






saksi kan...


sanggup cari sampah sarap di tempat yang busuk..tapi kita..baru kerja sikit dah mengeluh..penatlaa..apa laa..sian tau pakcik tuh..=(














kesiannya la hai..







Sekarang ada lagi ker budak macam gini dekat malaysia..ada kot tapi sikit jee..aku tengok sekarang budak kecik dah pandai order kep-C (KFC), Mac-D, Pizzahut..hebat budak sekarang..












orang yang duduk rumah Banglo pun ada yang tak bersyukur..tengokla mereka ini..








nenek ini masih boleh tersenyum walaupun dihimpit dengan kesusahan..peace nenek..hihi






bagi orang miskin 500ringgit macam 5ribu..tapi bagi orang kaya 500ringgit macam 5ringgit..beza~






Tanam laa dalam diri sifat bersyukur..Terima apa sahaja tuhan bagi..ingatlaa orang yang susah tuh..kesian mereka..


layan lagu


lagu ini masa akuu kecik lagi dah dengar..jom layan..best lagu nie..kalah lagu LADY GAGA=BAD ROMANCE..








BY : Raihan
Tajuk : Syukur




BERSYUKURLAA~




Sekian..

5 comments:

steffany daph said...

ada lagi org yg jauh lebih susah dari kita apa2 pun hidup harus bersyukur (:

^_^ Zaza Nur Iman said...

melihat mereka...sayu je rs...alhamdulillah..sy bsyukur dgn apa yg sy mliki skg wlupun xsemewah mana..

Ms Velentine said...

nice entry

amir aizat said...

kena bersyukur sgt2, huhu

AiSyA LiEzA said...

ye.. kita kena bersyukr dgn kurniaanNya pada kita.. :) alhamdulilah ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...