Friday, March 9, 2012

Bangga tak sekolah dah berbulan-bulan..ish ish..

assalammualaikum






hello peeps!




Sekolah? penting woo..tak sekolah nak jadi apa? pencacai? tapi aku lihat sekarang nie..dah melambak budak-budak yang baru usia 13 tahun  dah tak nak sekolah..amboi! banyak cantik..dengan umur 13 tahun nak kerja ape?


Doktor?Lawyer?Engineer? wak lu laaa kannn...dengan keputusan UPSR kau tuh..sekarang nie orang dah tak hadap laaa..even dapat 5A sekali pun..orang sekarang nak tengok Diploma sekurang-kurangnya..


Sangat tertanye-tanye dalam diri bila ada dikalangan pelajar yang rasa bangga bila tak sekolah a.k.a ponteng..abiskan boreh mak bapak jee..aku tahu mak bapak kau kan..tapi tak kesian ker dekat mereka??




ada TYPO KENA ---> KENAPA










aduhai..tak kesian ke dekat masa depan anda..ish,ish bersyukur laa sikit mak bapak kau dah bayar itu ini apa semua..tapi kau buat perangai tak nak sekolah..waduh waduh!! sedihhh!




orang dekat Palestin tuh berlumba-lumba nak sekolah..tapi dekat sini berlumba-lumba nak buat taik mata besertakan air liur basi kau tuh..


Gunakan peluang yang ada untuk mengecapi impian kau..jangan hampakan mak bapak..rock,rock jugak..tapi sekolah jangan lupe..












manfaatkan peluang yang ada..nanti dah abis sekolah..duduk laa rumah puas-puas..nak tido terus pun boleh..tak payah nak bangun..




Alam persekolahan sememangnya indah! wewewe..


JOM PERGI SEKOLAH!! minggu depan cuti..melambak laa kerja sekolah...


sekian

4 comments:

Norakma Hassan said...

Memang indah, nanti dah habis sekolah for sure rindu zaman-zaman sekolah.

Rozuan Ismail said...

erk.sekolah la best

Azizah Alwi said...

alam sekolah best.Alam kampus lagi gempak.Paling gempak bila dah final semester akan ada malam pra graduasi. :)

Afiq Yassin said...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...