Sunday, December 2, 2012

Buat come back after along time berehat..Haha

Assalammualaikum..

Hai,hello,selamat sejahtera



Kaku rasa tangan untuk menaip.well dah 2bulan tak menaip entry terbaru,before this memang busy sesangat sebab nak final exam untuk sem 1.so sekarang syukur alhamdulillah sem satu dah selesai tinggal tunggu result..hopefully cemerlang resultnya..amin..

Antara aktiviti-aktiviti selama dua bulan ketiadaan gua:


Mandi manda sampai tak ingat dunia.after beberapa hari exam
Jom KITA MANDI !

Camping yang tak berapa nak camping..
lokasi di melaka..

Merayap sampai lebam !

Baskin Robbin yang mahal
bersama-sama awek tercinta !! Haha
GF je..gua solo lagi


Yeah ! Gathering dengan member lama !
lepas rindu.. Wawa

Yeah! makin gebu..Haha
LOL



Yeah!! tambah seorang ahli baru dalam keluarga!!
after 12 tahun menunggu..
Nur Zifielya Trisya..



Neelofa tengah 3G dengan gua..
Haha ! tolong jangan jealous !!

Antara aktiviti-aktiviti yang aku buat..secara rambang laa..tak detail sangat..
hope dapat melepaskan rindu lu orang sama wa..lalala~

InsyaAllah lepas ini akan aktif lagi!!..

thanks for your support.

*Gambar semua gua rembat dari facebook..malas nak cari kat folder..Haha


sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...