Monday, May 21, 2012

Hey orang kampung!! huhu

assalammualaikum..




hehehe..


sukenyee bila dapat menghadap komputer lagi kan..sebelum memulakan pengarangan,aku susun 10 jari memohon maaf kerana hampir 1bulan aku tak editttt!!!! jerit sambil korek hidung..hehe!!







Facebook dah terkubur beberapa minggu.



tengok tuh 22 DAYS AGO!! haha



ok! mesti ramai yang hairan kemana aku hilang..aku sebenarnya tak hilang kemana pun..aku cuma busy dengan kerja dan sekarang aku busy dengan pelajaran aku..


well..normal la kan budak lepas spm,sibuk dok cari kerja kemudian dibelenggu dengan kekeliruan nak belajar kat mana,so blog,fb dan sebagainya diketepikan dulu dan memberi laluan kepada benda yang lagi penting..


Belajar tak jauh pun..masih dikawasan tempat tinggal aku nie,sebab ape?aku continue Form 6..


itulah cerita kenapa senyap jeee..mintak maaf yeee..hihi





Form 6 kena pakai baju sekolah kembali..huahua!!



entry nie macam blur-blur je kan..ok..otak dah beku,sebab dah lama tak buat entry..die terkejut sikit..tibe-tibe kena perah otak untuk buat entry hari nie..insyaAllah ianya akan stabil tidak lama lagi..huahua,ayat gua macam nak mintak penyepak..


sekian

1 comment:

Unknown said...

wahhh zakirul is back! haha. btw kita sama laaaa sambung form6 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...