Saturday, June 23, 2012

Makan di KFC with kengkawan baru..!! hihi

assalamualaikum




yupp..ape tingok tingok? nak gaduh kew? hihi..* tibe-tibe biol..huahua


alright..about 1 week ago..kalau tak silap laa..aku nie kaki pelupe..aku dan kengkawan baru pergi mamam kat kepci..haha! GEDIKSSS BROO!! muntah laa sekarang...well..pergi kfc atas dasar kelas kiteorang menang pertandingan bahas peringkat sekolah..dan lebih mengembirakan salah satu dari peserta nyaa adalah aku..tepok tangan sikit..hihi..




so,guru kelas aku dah janji kalau menang nak belanje satu kelas kfc..well..dah lame tak makan kfc..so bila dinobatkan sebagai juara ..alhamdulillah,dapatlaa makan free..bukan senang nak dapat..huhu










hamboi ! ! gelak sakan nampak..
ok,muka gua serabai..setuju? haha
ade aku kesahhhhh! gaya double A..


yess! memang aku jahat..jahat giler..
izin kan saya tuang asid dikepalanya..
hahaha..ditengah itu Maharaja wani diapit oleh orang
suruhannyee..haha..!

Yuppp!! bunge-bunge di kelas aku..ramaikan?
ehhh! tapi ade terselit bunge tiruan disitu.. HAHA!

OMG..jangan pikir negatif..memang betol
mereka ini kapel..haha..
main suap-suap gitu..awwwwrrr..

alright ! ini kumbang-kumbang yang macho-macho belaka
terselit bunga disitu..itu laa guru kami..ohsaaammm!!
seperti biasa muka gua selebet..setuju? HAHA






alright..! happy sangat..sebab sebelum nie asyik keluar dengan member yang same jee...kali ini yang berbeza sedikit..seronok gilooo...even tak sampai bape jam tapi dah terase adik beradiknya.. Big FAMILY..!!


love u so much laaa...




sekian

2 comments:

Siti Nadzirah Zakariah said...

apesal bob cam da tembam ??

Nur Aischa said...

zakirul nampak kurus la :D seriussss. tahniah ya menang debat, bukan senang tu. wahhh. goodluck in your form 6 ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...