Saturday, June 16, 2012

Master Chef Selebriti Malaysia..fuuhh!

assalammualaikum










pernah tengok cerita nie? okay..aku tahu cerita nie memang fofular la sekarang nie..merata-rata orang cerita tentang satu program masakan yang disertai oleh para selebriti..


aku minat sangat plus minat giler persamaannya minat giler sangggaaattt!! haha..well,makanan? sape yang tak suke tengok..lagi-lagi masak ala-ala 5 bintang..tapi dieorang masak tuh standard makcik jiran aku jee masak..tak boleh lawan mak aku punye masakan..haha! okay,aku melampau..wau,woohuuuu!




so? rancangan sebegini bestlaa sebenarnya..salah satu langkah bagi para istree untuk belajar memasak..simplekan sekarang,belajar melalui tv..lagipun para istree bolehlaa belajar resepi baru..tak laa hari-hari..telur goreng,ayam goreng,telur panggang,telur sup and etc..huahua..




the best thing masterchef nie ade laa, makanan die..pewwhhh!! terliur jee tengok kan..nampak macam sedap..








yummmyyyyy!!! huahua
















hah kan..terliur beb tengok makanannyee..memang sentiase laparlaa bile tengok masterchef nie..huhu


sekian

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...