Thursday, June 28, 2012

Gua Ada Gigi Arnab, Korang ADE?? !

assalammualaikum






eh!jangan tengok gigi gua lame sangat..maluuuu..HAHA!




alright,entri kali ini sensitif sikit..tapi tak adelaa sensitif mane pung..


Dulu laa..my brother selalu ejek gigi gua macam gigi arnab..Pewhh! memang kurang hajar la kan..setiap kali jumpe jee mesti die cakap gigi gua besar ! gigi arnab and etc..








GUA rasa tak la besar mana gigi gua..tapi kalau gigit telinga orang memang putus ar..haha! so..gua rasa bengang giler dengan perangai abang aku yang melampau tuh..aku pung tengok ar cermin..cute jee aku tengok..HAHA! nak gelak? gelak laaa.. Tang mane ntah yang die kata besar..




Bila pikir positif mungkin dia jeles dengan gigi aku yang bersih berseri..ting,ting,ting..HAHA.. sejujurnya since aku kecil lagi tak pernah mengalami sakit gigi yang kronik..sebab aku suka minum susu kot..tapi abang aku hampir setiap tahun ade je masalah dengan gigi die yang rapuh tuh..!






Untung ade GIGI besar..lagi tak ade gigi..hua3


*entry nie gua buat dalam masa 2 hari..tengok laa..betape busynya gua..sampai satu entry nak buat dalam masa 2hari..hebatt..


have a nice day ~~


sekian

2 comments:

Faizul Osman said...

beruntung ade gigi yg cantik...

Nyue said...

mmg xhader gigi arnab..ahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...