Sunday, December 25, 2011

binatang tergeli didunia

assalamualaikum..!


hello peeps


binatang atau haiwan memang banyak dekat dunia nie..banyak yang comel-comel dan banyak yang eeeuuuu..geli nak tengok apetah nak pegang..memang tidak sama sekali..


tak kiralah lelaki atau perempuan,mesti ada binatang yang die geli.betul tak..tipulah kalau tak ada..mungkin sebilangannya ada kot..


carta haiwan yang paling aku geli..
start dari no 6 ke 1


6 siput serta sanak saudaranya




erm,siput..agak geli jugaklah sebab struktur badannya yang lembek dan macam apa jerk..membuatkan aku geli sesangat..tapi masih boleh kawal lagi lah..




5 babi


erm..binatang ini,tak payah cakap lah..duaratusperpuluhandua meter aku nampak binatang ini,memang aku lari ar..sebab satunya najis..keduanya aku geli tengok badan dia..haha!




4 anjing
Anjing? ada setengah anjing yang sangat comel dan ada yang sangat hodoh tahap gaban kan..aku geli dengan anjing sebab die najis..tuh jerk..tapi anjing yang comel aku tak geli,malah rasa nak pegang pun ada..hehe..tapi haram deyh..




3 cicak
cicak,dulu aku tak geli sangat dengan cicak nie,malah boleh pegang-pegang lagi,tapi sejak meningkat usia nie tahap kegelian aku terhahadap binatang ini semakin membuak-buak pulak,,tak tahu kenapa..nampak cicak ok,tapi nak pegang agak mengerunkan..




2 ulat yang terlalu banyak
ulat?oh tidak sama sekali..mesti aku akan merasa sangat geli dengan binatang ini..pernah aku tengok satu cerita,ada ulat dalam satu longkang..dan didalam itu terdapat banyak giler ulat ulat yang sedang berparty..pewhh! rasa geli tuh sampai sekarang lagi tahu..




1 katak
tarraaa! hah! binatang inilah yang paling-paling-paling aku geli..oh tidak..aku tak boleh tengok binatang ini dan tak boleh pegang..ko bagilah aku berapa sekali pun aku takkan pegang..tapi kalau bagi aku satu juta ok,aku pegang..haha..mata duitan sungguh,,


ntahlah kenapa,binatang ini yang aku geli sangat..aku tengok kawan-kawan aku relax jerk pegang,tapi aku dah cabut lari ar..haha! padahal binatang itu jauh kecil berpuluh-puluh kali ganda dengan saiz badan aku..hehe




pernah terjadi suatu peristiwa diamana,masa tuh aku nak pergi sekolah..dan ko tahu jerklah kan katak nie suka menginap dimana sahaja dia suka..setelah aku selesai semuanya..tiba masa aku pakai kasut..mula-mula aku ketuk-ketuk dulu kasut kasut aku..supaya langkah berjaga-jaga,aku ketuk-ketuk tak ada apa yang keluar,sekali aku pakai jerk kasut tuh,nah amik kau..terasa lembek dikaki ku..ohh tidakk!..terus sampai sekarang aku tak pakai pun kasut tuh..


kesimpulannya,semua binatang yang berstrukturkan badan yang lembek dan anek..konfirm aku geli..tapi ular,belut aku tak geli..!


sekian

1 comment:

Nur~chan said...

kelakar la ko ni~ ni smua bntng yg PALING aku geli~~~~~~~!!!!!!! sebab tu la aku tak nak ambil BIO!!!

kalau pristiwa fasal kasut, masa tu aku nk gi sklh dah dlm kreta, sbb dah x smpat, so ambil je kasut pakai dlm kreta, bila dah siap pakai, mulalah ada rasa gerak2 kat kasut... aku pun buka tali kasut, skali cicak keluar!!!!!!! nasib baik bkn katak~~~~ aha'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...