Thursday, December 22, 2011

Pengalaman Ambil Result PMR

assalamualaikum..


hello peeps!




PMR,(Penilaian Menengah Rendah)..kirakan peperiksaan yang agak penting jugak lah untuk menentukan kita berada di kelas mana sewaktu Tingkatan 4..so itu dikirakan masa depan jugak lah kan..


PMR aku dah berlalu 2 tahun dah..sekejap giler kan..tapi aku masih ingat lagi masa aku ambil result PMR..that time aku amek berdua sahaja dengan sorang member aku nie..sebab masa keputusan PMR keluar aku dengan member aku sorang nie tidak ada di Johor, Masing-masing sibuk bercuti..haha..so ambil lambat sikit ar,daripada orang-orang lain..


syukur alhamdulillah,result pada masa itu okay..lulus semuanya..dah yang paling penting aku dapat masuk kelas sains! memang sebelum ini tak aspek langsung dapat masuk kelas sains,bajet masuk kelas belakang..tapi mungkin rezeki tuhan nak bagi dapat masuk kelas sains..


tapi yang malangnya apa yang aku target..tak dapat! arrghh..


pengajarannya,jangan target sangat..nanti kecewa yang teramat..now SPM aku target rendah jerk..hehe
result PMR dah keluar,now tunggu result SPM..pewhh!! nebes mak oii..!




harap inilah resultnya ye..amin....huhu
sekian


bebelan khidmat:bagai mana pula pengalaman anda??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...