Wednesday, October 12, 2011

back to zaman kanak-kanak..betol ke??

assalammualaikum..




sejak dah dewasa nie,dewasa ker??he~memang semua orang akan melupakan permainan semasa zaman kanak-kanak mereka..dengan alasan,eh! dah besar lah..tak mainlah main baling selipar,rondes(main sofball lah).dan macam2 lagi..sekarang dah modern,so mainlah facebook,angry bird,dota..lagi best!
tol tak?


yess..memang tak dapat menafikan bahawa permainan modern zaman sekarang nie,memang banyak giler!merata tempat ada..so,bila kita telah dihantui dengan permainan modern,so permainan tradisional pun makin dilupakan..


pengalaman: tadi main rondes dengan kawan kawan..rasa sangat-sangat
penat dan tired! haha..sama jerk kan..dah hampir 5 tahun aku tak main 
permainan nie,tapi hari ini aku kembali kepada zaman aku kecil-kecil dahulu
memang best,seronok,fun and funny! 


sekarang seluruh badan sakit..amek koh! mane tak nya..tak buat warming up
tiba-tiba terus main..sakit satu badan mak jah!..elakkan esok tak sekolah jerk kan..ermm..

sekian..
bebelan khidmat:pernah main permainan diatas? share citer..
ayat terabur! otak dah masuk air,,hehe

1 comment:

Nur Aischa said...

wahh haha sama lah aisyah pun dulu kecik2 slalu main ronders, baling selipar..tp skrg ni mmg susah nak nmpk budak2 main semua tu kan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...