Thursday, October 27, 2011

soalan - soalan

assalamualaikum..


semalam aku bukak blog buruk aku ini,tiba-tiba aku terbaca ada seorang nie
letak link dekat my chat box..nur aisyah namanya..then dia tagged nama
aku untuk jawab soalan apa ntahh..aku pun tak berapa tahu..ok.
ini hah! budaknya..hehe

so,let answer apa soalan yang diajukan kepada aku..konon-konon macam retis lah
aku nie kan.~


sebelum itu dia suruh terangkan 11 THING ABOUT MYSELF..


*full name muhammad zakirul bin ab rahim
*hobby surfing internet and reading book..(kalau rajin)
*simple person..but sometimes agak cerewet..
*lahir di HSAJB..(hospital sutanah aminah Johor Bahru)
*suka fashion..walaupun kadang-kadang aku macam orang sakai..hehe
*suka kucing
*suka awex-awex cantik..oppss!haha
*suka belajar berbanding bekerja..
*suka berkawan..
*pemalas..tapi 99% rajin..huhu..so 1% jerk malas okkayy~!
*suka travell! best giler!!..


so sekarang jawab soalan daripada blogger NUR AISYAH>>


1: suka makan ape?
=simple question,aku suke makan makanan yang dimasak oleh mak aku!
tapi most like adalah maggi! haha..


2:ada bf/gf tak? dan alasan kenapa pilih dia..
=bf mean(kawan lelaki) gf mean(kawan perempuan) so ramai gilaaa..
kenapa pilih dia orang semua..sebab diaorang gilaaa dan cool..that alls..
tak boleh puji lebih2..


3:siapa siti nuraisyah pada aku??
=wanita yang comel,selalu blog walking,rajin komen blog aku..walaupun
aku jarang komen blog die,aku just silent reader,and then baik dan best! coollll~tak bisa memuji banyak-banyak..nanti kembang semangkuk..hehe=)


4:tarikh lahir?
=11.12.1994..mesti ingat..tarikh kemarat tuh uolls!..haha..


5:tempat idaman yang ingin aku pergi?
=selepas aku pergi menunaikan haji olok-olok hari itu,so hati aku terbuka
untuk pergi Mekkah..seriusly nak pergi..anybody want to support me?hehe


6:peminat warna ape?
=suke hijau biru dan warna yang smooth..dan warna terbaru yang aku minat
purple! 


7:pengalaman manis yang pernah aku alami?
=terlalu banyak..dan antaranya ialah dapat menjawab soalan dari siti nuraisyah!haha..


8:target dalam hidup?
=nak berjaya,dan berjaya dan berjaya..not less then that!


9:lebih kepada fb ker twitter?kenapa?
=more to fb,sebab fb lebih ramai kenalan then twitter..lagipun twitter susah..tak faham..haha..twitter aku dah berabuk plus dan usang..


10:bila mula blogging?kenapa?
=tahun lepas dalam bulan 10 tak silap aku..tapi yang penting hujung tahun lepas lah..kalu tak bulan 10,bulan 11..kenape?sebab ikut kawan-kawan..cehh!
lagi satu saja nak cuba sesuatu yang baru,yang tak pernah aku buat sebelum
ini..


last question!
11:benda yang boleh buatkan aku hilangkan stress?
=fuhh! apa lagi..tidurlah..itulah cara yang teramat baik untuk aku hilangkan
stress..kalu tak pun makan! haha..that allss..


sekian...
tak dapat nak tagged..busy sangat sekarang..sorry..
agak-agak kalau jawapan lari dari soalan faham-fahamlah yer,
aku memang biol sikit sekarang..haha..! then..thank you to aisyah
sebab tagged my name..! kredit untuk kamu..=)





1 comment:

Unknown said...

woahhh terima kasih byk2 sudi jawab semua soalan2 tu. hahahah klakar laa :D terima kasih lagi sekali zakirul !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...