Saturday, August 27, 2011

satu impian satu harapan satu matlamat

assalamualaikum


aku tahu dan kau pun tahu setiap orang mesti 
ada impian,harapan dan matlamat yang mengunung bukan?
sama seperti aku,pelbagai macam yang 
aku impikan dan pelbagai yang aku harapkan, 
Salah satunya nak jadi terkenal dalam dunia
berblogging nie..Memang teringin gile lah nak jadi famous..tapi
hanya impian dan harapan..kalau ada rezeki insyaAllah jadi kenyataan.
tol x?hehe~


Seperti blog-blog otai nie Cik Epal, Budak lelaki Sebelah Pintu,
Ben ashaari,..dia orang sekarang memang famous giler kan..
follower sampai beribu-ribu.. Blog diaorang nie pun memang ade isi
dan menarik untuk tontonan umum,tapi masalahnya isi dalam blog aku
nie menarik ker?sesuai ker untuk tontonan umum.?wah,,kata kau!


Kadang-kadang blog2 yang macam gini lah menjadi inspirasi kepada
aku untuk terus berusaha dalam bidang berblog nie untuk mencapai
sebagaimana yang mereka capai sekarang..Sungguh hebat! Power!
pikir sejenak..mampukah blog Cerita Budak Bandar dapat sambutan
dari semua orang..*terus berfikir..


teringin jugak nak keluar majalah.. Remaja ker? Intrend ker?
tapi itu semua khayalan semata-mata dan probability nya 1/2..
actually i need to learn more in blogging..and also
i need to learn how to make people love to visit my blog,
besides..i need to learn how to good writing in blog..
all that,merupakan peranan yang penting bagi 
sesebuah blog untuk mencapai kejayaan sebagai mana blog-blog
yang di  atas tadi tuh..


so,kita kena terus belajar dan belajar dan belajar..
sampai bila-bila to achieve what you want..selagi tak capai
sesuatu itu,teruskan berusaha dan jangan lupa berdoa..
that is the most importance thing!


i love the owner blog!
haha~



i want to be excellent blogger.
Hehe~
Matlamat,nak jadi blogger yang berjaya!! *Haha


sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...