Sunday, August 7, 2011

seminggu berpuasa

assalamualaikum..


Yeah!!
pejam celik,pejam celik,pejam tak celik-celik..Eh,eh,eh..lain bunyinya yer..
dah seminggu kite berpuasa!wow,cepat mase berlalukan,kan,kan..macam BMW
lalu kat highway,mane ade slow,lajukan..puasa penuh ker tak??hendak-hendaknya
penuhlah k..Kalo ko tanya aku mesti aku cakap penuh!tak mainlah ponteng-ponteng
nie,malula dah besar..Huhu..


Hari ini aku tak bangun sahur tahu!!sedih giler!sebab tuh hari nie aku 
kurang bertenaga sikit,tuh yang tulis merapu-rapu..aku harap ko faham lah k.
Haha..nak tahu punca-punca/sebab-sebab aku tak bangun sahur?sebab malam
tadi aku tidur jam1.30 pagi..tuh yang tak bangun sahur,bukan aku sorang jerk yang tak
bangun,family aku yang lain pun sama,tak bangun sahur,masing-masing keletihan
setelah seharian sibuk buat kuih raya..


Aku tak tolong pun family aku buat  kuih,aku tolong tengok jer,huhu
tapi hari nie aku tolong sikit-sikit ar,lagi aku tak tolong ape-ape
at least aku tolong jugak kan..Huhu,


Aku tahu entry aku kali ini merepek dan merapu,tapi korang terima jerk lah k
bahase aku yang ntah apa-apa nie,almaklum lah wey!aku tak sahur,tenaga kurang lah!
jadi otak tak boleh nak berfungsi dengan baik hari ini,


sekian..wasalam mu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...