Sunday, August 21, 2011

shopping raya

assalammualaikum

huh! penat dua harian aku pergi ronda-ronda satu malaysia!
rakyat didahulukan percampaian diutamakan!! Eh,eh..lain pulak 
jadinya kan,! hujung minggu nie macam biasa lah,
aku dengan family aku bernafsu nak berbelaja untuk 
raya,nape? korang ingat korang jerk ade nafsu,
kami sekeluarga pun ade maa...Hakhak

nah amek ko,aku bagi gambar!
sexy tuh.!tutup mate..heee~
ok! Let start..
semalam selepas kelas add math lingkungan jam 12,aku
dipaksa dan aku terpakse mengikut family aku pergi melaka,
untuk shopping raya,,dan melawat nenek aku yang mehadapi kanser!
wah,*menghadapi gitu nyah! tujuan utama adelah nak melawat,
tapi biasa lah,aku ambil kesempatan nak shopping sekali,
bukan senang nak shopping kat melaka..yer dak!

Ummhh! Teruskan..
bertolak dari johor kol12 gedebak gedebuk! sampai melaka kol 4
kenapa lambat? biase ar,abang aku bawa kereta santimental
tuh yang lambat sampai..

Tempat utama yang dituju MITC melacca..jalan-jalan kat dalam tuh,
yang macam sadin dalam tin,tapi tak beli apa-apa pun,semua tak
berkenan dek ati, seterusnya, mencari tempat nak berbuka di melaka,
pewh! nasib aku baik sebab masih ade lagi tempat kosong,kalau tak
duduk bersila lah kami sekeluarga dilantai! =(..Next destination go to melaka sentral,
jalan-jalan, sama jugak macam tadi,tak ade yang berkenan dek ati..

Dah feedup,dah lah panas..pegi cari tempat lain,Last-last pergi dekat
satu bazzar nie,dekat klebang,barulah abang aku beli baju kat situ,
banyak-banyak tempat yang aku pergi tadi! kat bazaar jugak abang aku
berminat nak beli..pelik2 kan..dah lewat malam,balik umah ar,
ape lagi..takkan nak jadi kutu embun kot.. Haha!serius tak lawak..

abaikan gambar perempuan tuh!
hiasan jerk~
mood mase tuh:
penat,stress, sedih sebab tak beli baju lagi..



so,sekian..wassalam

1 comment:

Siti Nadzirah Zakariah said...

pastu x datang kelas bio kan sayang. sayang awak b.. !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...