Monday, August 8, 2011

malu+bengang

assalamualaikum,




Malu,malu,malu..

*gambar hiasan


Dah kenape dengan budak nie,tibe-tibe malu..Apehalkan??*bukan budak atas nie ok!
OK!!let me explain!tadi pagi seperti biasa,sebagai budak sekolah,jam 5 pagi
aku dah bangun untuk bersahur dan buat prepareration nak pergi sekolah,Wahh~ awalkan,
huhu,well!!siap gosok baru,tengok tv sekejap,lepas tuh kemas jadual,mandi,pakai baju.
semuanya selesai jam 7.09minit pagi,ko tahu,waktu macam gini sepatutnya,sebagai seorang
pengawas dah kena ade dekats sekolah,bukan baru nak gerak ke sekolah,tapi tak per
aku senior sekarang kt sekolah tuh,jadi aku ade hak datang lambat,,cehh!tibe2kan..


Lagipun antara banyak-banyak pengawas aku rasa aku lah paling rock!Haha,adeakukesah!
dah senior maa,so lantaklah kan,kalo korang pun same,yer dak??
ok,continue....
sampai jerk kat sekolah,letak-letak beg,lepas tuh ade lah seorang member aku nie
datang dekat aku..aku dah tahu dah tujuan dan niat kehadiran die kearah aku,
Ko nak tahu ape?die suruh aku naikkan bendera??Ade ker patut,muka hendsome2 naik
bendera..Haha*tak lawak pun.,ok fine,aku terima,walaupun jauh dilubuk hati aku,
Berkata,tiiiddakk!!


Sebagai pengawas yang berdedikasi dan rock tadi!aku pun buatlah,assembly pun start,
bace doa,ikrar,ok turn aku lepas nie,pewHH!! nervous wey!yela,first time tahu..!
dah lah semua orang tengok,malu tahu tak!ok,tuh yang tuh first malu aku.*nampak tak sengal!
Haha..=)


Seterusnya,tadi mase awal pagi kan..kali nie,waktu balik pula,aku dah call my driver
suruh amek jam4 petang,Hah! ko bayangkan,dari jam7.30-4.00 petang aku baru balik rumah,
lamekan aku menuntut ilmu,wewewe!tepat jam 4 petang aku telah dihalau keluar oleh ustazah aku!
errmm,mesti korang ingat ustazah aku ganaskan,tak ade ar,maksud aku dihalau keluar
ialah,suruh kiteorang balik lah!faham?xkanlah nak buka kat sekolah..ok2*tak lawak pun!


Aku pun tunggu driver aku sampai,Dah call tadi,aku cakap pukul 4 petang tepat,tapi
nie dah lambat 5 minit,tapi tak per,aku tetap sabar menunggu dalam keadaan
kelaparan dan kelemahan..aku lepak kat pondok jaga dengan member aku,Borak-borak sekejap dengan member aku tak lama lepas tuh,driver aku sampai..aku pun blah lah dari situ,tunggu ape lagi kan..ntah macam mane ntah,tibe-tibe kaki kiri aku termasuk dalam longkang kecil sambil
tertendang kerusi besi ko tahu!!yang lebih malang,semua orang yang menunggu anak mereka pulang lihat kejadian itu secara live wey,live...!serius wey aku cakap..
memang aku malu gile,mase tuh..tak tahu nak letak muka kat mane,!nak jerk aku letak
dalam kocek..*kalo boleh)Huhu..saat itu sangat-sangat malu tahap cipan..!malu aku itu
terasa sehingga sekarang..









Ok!kesimpulanya..eemmm,simpullah ape yang boleh disimpul
aku malu nie...
*entry poyo
Sekian>>wasalam.











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...