Wednesday, February 15, 2012

Percutian yang bersungguh-sungguh PART 2

assalammualaikum..






hello peeps??




dah part 2 dah kan..sekejap jee mase berlalu..ceh~ mula laa nak keluarkan ayat-ayat skema..benci mak tau!! okay! siapa yang tak baca lagi part 1 tuh..pergi bace sekarang! cepat!! nanti aku sebat bamper korang dengan getah paip..huahuahua


Bukan ape? kalau korang baca terus part 2 nanti takot tak faham..aku nak memahamkan korang nie..lagipun apa yang aku ceritakan nie masuk soalan target SPM tahun nie..haha!


okay! jom cerite terus..melalut banyak tak guna..betol tak? laga pipi sikit..hehehe..




Gambar-gambar yang disertakan dengan keterangan..pakej!












makan malam di Dragon inn Semporna..
abang aku dengan kawan die

tengah tunggu nak makan..ambik gambar laa dulu..
keeeccciiik!*bunyi ambik gambar

ice lemon tea dengan milo ice..
kenapa gambar aku macam tuh?
ye memang..sebab waktu tuh waktu penyakit
GILE aku datang..haha!




model iklan berbayar! haha



waktu gile-gile with my sister in-law..




love you like a son...huahua




seluar bunge-bunge..haha!






ape? nak muntah tengok gambar aku? emm..ko saja kan nak buat kencing manis aku naik..haha! kalau rasa-rasa nak muntah dipersilakan..aku tahu gambar aku yang tak seberapa tuh membuatkan korang nak terkeluar usus besar dan usus kecil..


by the way..tunggu part 3..hehehe


macam dah drama melayukan..ada sambungan..haha! sikit-sikit drama melayu?


#entry sambungan
#entry poyo plus sengal sama dengan pogal..


sekian..

2 comments:

Nyue said...

Erm...best jln2 kat semporna..dh ar cantik kn pemandangan kat sana..ble la nyue nak p sana jgk ni...

=)

zakirul rahim said...

Nyue : erm..tahu tak perr..best sesangat..huhu..insyaAllah..kumpullaa duit..t dapat pergi semporna..weeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...