Sunday, February 5, 2012

Percutian part 2 : Jejalan di tepi laut..walaupun tak berapa nak laut! =)

assalamualaikum wbt




hello peeps!


hari ini kita layan gambar jerk okay!!


yang pertama___>




ini masa dapat call dari akak aku yang berada di Johor..
mengatakan bahawa aku dapat tawaran
Diploma dalam sains kesihatan!




muke sangat teruja..tapi sayang tawaran itu aku biarkan
ia begitu sahaja..atas sebab-sebab yang tertentu..
mood nak tengok sunset mase tuh..terus hilang..


melihat sunset..sangat indah melihat ciptaan Allah s.w.t..
tapi dalam otak masih terpikir tawaran tadi..=(


lepak-lepak dekat atas batu bersama family..
otak masih terpikir lagi tawaran itu tadi..=(


berdiri tegak..ala-ala nak menyanyi lagu
negaraku..
tapi otak masih terpikir lagi tawaran itu =(




lepas melihat sunset..terus pergi GIANT beli barang dapur..


Dah selesai beli barang dapur..perut keroncong pergi makan grilled chicken chop with ice lemon tea tawar!


sampai rumah,tengok rak kasut..Kasut aku dah hilang!!! kena curi..!!


tapi otak masih terpikir lagi mengenai tawaran itu..huahuahua.


tak pelaa mungkin..tak ada rezeki kot nak terima tawaran itu..btw, harap-harap lepas nie ada lagi tawaran yang lagi menarik datang dekat aku..amin..




sekian..

6 comments:

TUGAU GATES said...

takpe bro..byk lagi twrn dtg bergolek2 nanti :D

nini said...

kenapa tolak tawaran tu.....
btw gud luck in ur life

zakirul rahim said...

Tungau Gates : erm..tuh laa..insyaAllah banyak lagi tawaran yag lain..bergolek-golek lagi..huahua..doakan..

zakirul rahim said...

Nini : erm..banyak sebabnya..tunggu dekat entry yang seterusnya okay..nanti saya cerite..thank you..gud luck in ur life too...

anamizu kaito said...

diploma sains kesihatan??? wahhhh! xpela, mesti ade hikmahnye.. nanti mane tau dpt yg lg baik :)






slm kenal,
cik ana

Nur Aischa said...

wahh mmg cantik sunset tu!! suka sgt.. alaa yekea, takpa. mungkin ada hikmahnya tu zakirul lps kan tawaran tu ya.. jgn sedih2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...