Tuesday, September 13, 2011

beraya sempoi giler..kau ade?

assalamualaikum


semasa hari raya yang ke 13,aku dijemput hadir ke suatu
majlis rumah terbuka rumah cikgu aku dekat kawasan tempat aku nie..
jemputan dari kawan aku sorang nie..mase tuh aku tengah 
lepak-lepak dengan member aku, tibe-tibe handphone aku berdering
kring,kring,kring.(siap nada sampingan tuh!)haha,


so aku angkat,
'ko pergi tak rumah terbuka rumah cikgu ****?

~hah! die buat hari nie ker?


a'ah
ko nak pergi ker tak?


~erm,tengok ar..


track suit..
dengan tiba-tibanya aku terus call-call my other friend
bagitahu berkumpul dekat rumah aku,
after 15 minit,semua sampai..lincah gilwer! bab-bab makan nie
memang lincah kawan-kawan aku nie..huhu~=p

aku terus amek kunci motor dan direct ke rumah cikgu aku,
masa itu aku hanya memakai track suit dengan baju jersi kuning
nike dan selipar..pewwh!! sempoi giler nyah!
orang lain semua pakai jean and baju smart-smart aku pakai
track suit dengan baju jersi..bapak ah!

jersi lebih kurang macam nie arr..

orang yang kat majlis tuh semua tengok aku,
bengang tahap gaban! tapi aku cuba mengcoverkan diri aku
aku buat selambe dook jerk..
sampaikan kawan-kawan aku cakap,
'ko macam nak pergi sukan jerk..'
aku hanya mampu ketawa sambil muka merah padam! *malu

a pair of selipar..
very sempoi dowh! haha


sekian..

bebelan:tak sempat nak tukar baju..
            nak kejar masa,sebab open house tuh dah nak abis..
            so,lenjan jerk baju yang aku pakai tuh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...