Saturday, September 17, 2011

perut budak meletup! haha

dimulakan dengan>>assalamualaikum!




ko kira hari ini dah raya yang keberapa? ke puluh-puluh dah ek?
aku malas nak kira..haha! kesian kan dekat aku baru nak sibuk beraya
sakan..pewwh! betol-betul kesian!


tapi tak ape,raya sebulan beb..tak salah rasanya untuk aku beraya last-last
nie kan,kan~..so seperti biasa,perut aku yang mulannya kurus kering
aku ulangi yer kurus kering! haha! kurus kering lah pulak nyah!
*sambil dua-dua tangan letak kat bahu dengan mengeluarkan lidah..
wekk=P! 


dan akhirnya menjadi gemok!. aku tak tahu bape ratuspuloh berat
badan aku naik,serius..makan tak ingat dunia,tapi aku ingat taw
orang yang dekat somalia tuh..hurmm~=(..hehe! 


sebelom beraya>>>


,tough  gitu kau!
six pack..haha!

selepas beraya>>>
amek ko! boncit terussss~
macam2 ada dalam perut nie,mee goreng
nugget,kentang,hot dog,
baby pun ada!!haha..


start raya jam 12 tengahari,giler ape pergi beraya pukul 12 tengahari??
yeer,,memang kami giler..kite orang memang nak raya tengah hari pun,
sebab ape? nak save bajet,tak payah nak makan tengah hari kat umah! hehe~
bijak tak kami?? tepuk sikit..haha! 


ok cukup! hari ini beraya 5 buah rumah dan 1 rumah ibadat a.k.a masjid..
yelar.faham-faham jerklah kan~ biler dah jalan waktu tengah hari mesti
kena melalui zohor right? so stop sekejap beraya then pergi solat..


after solat.continue lagi beraya,sampai jam 6 petang tadi..
balik-balik jerk..mak aku sound, amboi! beraya sakan nampak!
beraya-beraya jugak ko punya trial tuh ada lagi..jangan asyik sibuk
beraya jerk!
terus sentap.. masuk bilik,baca buku..huurrmm..tak habis lagi rupanya
trial..fedup betul mak!..nampak tak mak aku lagi semangat nak trial
berbanding aku..haha! semangat mak memainkan peranan yang penting
dalam menjana kecemerlangan anak-anak..! ceehwah!!=)
haha!






macam ginilah dalam perut aku..nak meletup!
bboommm!

trial ! '.~.'
sekian..~


bebelan khidmat: berat tambah lagu 2 kilo 
lemak tambah lagi 3 kilo..
pipi tambah lagi satukilo setengah..
campurkan~ then tahu lah hasilnya..
trial.trial..baca buku dowh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...