Friday, September 16, 2011

hati sakit+beraya sakan+hujan!!.

assalamualaikum..




alhamdullilah hari ini kita masih bernyawa lagi dan masih boleh
merasa nikmat Allah di muka bumi ini..Thank you so much God..


mulakan hari ini dengan perkara yang langsung tak aspek..! hati aku
disakiti oleh orang yang bernama 'kawan', serius tak tahu kenapa ko buat aku
macam tuh,dan kenapa aku harus dihina macam gitu sekali? kenapa mesti
macam itu? 


ko tak puashati dengan aku ker?aku banyak buat salah dengan ko ker?
persoalan itu bermain di benak pemikiran aku..tapi tak ape..
aku terima itu sebagai pengajaran dan aku anggap itu sebagai
cabaran hidup dari tuhan..
mungkin hari ini hari aku,esok lusa sape tahu,?yer dak..


luar suci macam kain putih,tapi dalaman busuk macam nangka busuk!,
penuh dengan kejahatan ko! Thank you for your 'advice' friend..






hari hari aku disusuli dengan kegembiraan beraya dengan kawan-kawan 
sekelas,wow! really amazing friend..enjoy habis tadi!
walaupun basah lencun dek hujan yang lebat giler..tapi tetap romentic
best..perut aku rasa macam nak meletup! sampaikan rumah
akhir terus tak boleh nak bangun..dah keletihan makan!haha!
banyak tuh aku makan..!sedap pulak tuh..


esok ada lagi beraya..konfirm lagi enjoy..hopefully esok
tidak hujan selebat hari ini..amin..




siapa nak makan kalau dah banyak macam nie..
tak ker meletop perut ko!
bbooommm!




sekian..


bebelan khidmat: kadang-kadang kita boleh bersabar dengan tindakkan
seseorang kawan yang melampau,tapi bila dah selalu buat macam tuh,
kesabaran dah hilang,so sorry to say! anything can be happen..


beraya best,tapi jangan lupa trial ada lagi 2 hari..haha!*peringatan untuk
diri sendiri..hehe

4 comments:

hakimi said...

der, jgn disebabkn si XY ny ko down lak! si XY ny mmg kuang ajo,ak phm kirul ape yg ko alami,

Miss Dolce and Gabbana said...

kawan makan kawan itu dah jadi adat kebiasaan.kata orang asam garam dalam kehidupan.Itu maknanya supaya kau lebih berhati-hati dalam pilih kawan masa akan datang.SPM lagikan..masih jauh perjalanan kau dik.Yang penting fokus dgn pelajaran.Masalah tu tolak tepi dulu.Chill la bro :))

Nur Aischa said...

hope zakirul sabar ya.. dlm berkawan mmg biasa mcm tu :)

raya sakan nampak. haha

.... said...

hakimi: tak ape..aku tetap akan tabah menghadapi benda nie..thank you friend!

Miss dolce:erm..right! thank you..

Nur aischa: Thank you2..haha! memang beraya sakan pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...