Thursday, September 15, 2011

playboy vs playgirl??

assalamualaikum.




korang tahukan kalo sekarang nie ade muka hensem sikit mesti laku
betul tak?jarang lah kita dengar muka hensem tapi tak ada awexss!
jarang tapi ade okayss! so,pernah tak ade kawan playboy? ade setengah
orang pernah ade,ade yang tak ada.. kadang-kadang hairan? menimbulkan
satu isu yang bermain di pikiran aku?


KENAPE NAK AWEXSS LEBIH DARIPADA SATU??


nape tak cukup ker satu? kenape tak boleh setia dengan sedia ada tuh?
kenapa mesti nak tokoh tambah?annoying tahu! tapi itu hak masing-masing
mungkin diaorang berpendapat aku ade pakej,so sukahati akulah kan..
nak bape banyak awexss pun..


erm..no komen,pikir sendiri..





playgirl???
hah..! nie pelik sikit,biasa kita dengar playboy kan..kali
nie playgirl..ini lagilah membuatkan aku rasa OMG..teruk betul  
perempuan macam nie..konfirm tak boleh jadi isteri..bahaya wooo~


kadang-kadang kesian jugak bila lelaki dipermainkan oleh
perempuan..serius nampak sengal giler..tak layak tahu buat
kaum adam macam tuh! dose nyah!


mempermainkan perasaan orang sometime boleh jadi
serius sampai tahap benci menbenci, tahap kena santau pun ada
tahu! jadi,ko pikir lah sendiri..sebelum nasi jadi bubur som-som..!




sekian..


bebelan khidmat:
satu sudahlah,jangan lebih2..kalau ko mampu sepuluh pun boleh!

3 comments:

nelly said...

dua2 sama jek . hehehe

Prince Patrick said...

Habis perempuan tak kesian ker dipermainkan oleh playboy? So, to be fair. Both have their good and bad :)

.... said...

erm..betullah..sama jerk dua-dua..tak ada beza sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...