Wednesday, September 21, 2011

puas ko! puas tak!!ohh no...

assalamualaikum,




yeah,yeah,yeah!!*menjerit sambil melompat-lompat..
why aku terjerit jerit nie,tak malu ker? melompat-lompat lagi macam
kanak-kanak raibena! malu tahu dengan awex-awex cun tengok..
jatuh persen diri tuh! haha! kesahpulok...


dengar sini orang-orang kampung semua, cek dah habis trial dowh!
cek rasa lega giler,rasa lega seperti ko tengah haus gile lepas tuh perkena
dengan air kelapa sejuk kat kedai tepi jalan tuh,peewwwh!! memeh rasa 
lega giler..lebih kurang macam tuhlah aku punya rasa lega,walaupun
takberapa nak sampaikan,kan~






ok fine! cehh~ aku tahu siapa budak-budak luar dari johor memang diaorang
dah abis trial,tapii.. johor nie aku tak tahulah apesal lembab bebeno
buat trial,semasa raya pulak tuh,JPNJ(Jabatan Pelajaran Negeri Johor)
saja kan nak tengok kitaorang nie membaca ketika beraya,,baca lah sangatkan...yang ado.!


tapi barang siapa yang mengambil perdagangan diaorang tak habis lagi,
hari jumaat baru habis,! pdan muka dowh..haha*gelak jahat..
budak sains tulen dah habis..hehe*gelak manjeee..


party liar..haha!
tak ada kena mengena..saje..
lawaktuh!!





sekian..


bebelan khidmat:motif utama,nak relax sekejap sebelum
peperangan yang lagi besar bermula pada bulan 11 nanti..
so,jom kite raya!


mari kita beraya! hoi,
mari kita beraya! hoi,
oohh~hoi,hoi kalau dah mata bertentang mata..hati didalam bagai
nak gila,hoi!! *alamak,tibe2 masuk lagu Datuk M,daud berkilau..

4 comments:

Nur Aischa said...

wahh untunglah dah habis exam :D haha

zakirul rahim said...

haha,boleh enjoy!! yeah!!

ayuna ayuni.. said...

hahahah...untong la ye....

let's rock on babeh

zakirul rahim said...

haha..sangat2 untung..yeah! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...