Friday, September 2, 2011

pengalaman malam raya

assalamualaikum


Aku tahu dan aku pasti,yakin,muktamat,! yang korang mesti
ada pengalaman pada malam raya, Betul x? tak kiralah manis ker?
pahit ker? payau ker? kelat ker? sweet sour ker? yang penting disini
ada pengalaman fullstop! begitu jugak lah dengan 'saya',*tetibe kan.
gedik gitu!! Hehe..

ok continue..
aku rase ini pengalaman aku yang pertama lah bile aku ditahan
oleh polis semasa malam raya..Pewh! takut beb masa tuh,
yela,gile ko..! esok nak raya..macam mana kalo aku kena masuk
lokap.. tak ker aku beraya dengan bro-bro polis..tak nak mak oii!Haha

kisahnya bermula bile kawan aku nie kehabisan minyak motor!
tak keterlaluan bile aku kata die nie gedik.. so gedik! 
sebab dah syok jalan-jalan sambil menikmati
pemandangan malam raya lepas tuh dihidangkan pula dengan 
mercun berdentam dentum sana sini,tibe-tibe motor die buat spoil pulak!

so,on the way nak pergi isi minyak,jumpa lah pulak dengan 
abang-abang polis.. S**T betullahkan.. tapi nak cover yang kitaorang
nie tak pakai helmet sambil menolak motor member aku nie,
buat bodoh jerk lah kan,lepas tuh die tahan, Die soal-soal member aku nie,
last-last die lepaskan kitaorang..Huh! lega beb..nasib baik lah kan
tak kena saman ker ape ker? kalo tidak ...tak tahu lah mak nak cakap
macam mane oiii!

 antara soalan yang abang-abang polis tuh tanya dekat member aku..

  • dari mane?
    *dari tempat abah kerja,
  • buat ape?
    *amek duit nak isi minyak motor(member nie aku baru amek duit
    dari bapak die,dah kena tahan polis.malang sungguh!)
  • bapak ko kerja dekat mane?
    *dekat kilang baja..(mula-mula member aku cakap kilang
    racun,tapi die tersilap..sampai nak bergadoh dengan polis tuh)
    haha!
  • Nie ape nie?
    *nie mercun..
  • Buang!
    *member aku buang.(kebetulan dalam bakul motor ada mercun
    mancis.)Hehe..baru lepas main mercun..
  • Dah jalan!nanti kalo ko dah isi minyak motor
    janganlah ko merempit pulak..
    *baiklah tuan..Haha!(die ingat kiteorang nie kaki
    rempit ape?!=P.tapi kadang-kadang lah~)hehe
tuh antara soalan yang aku ingatlah bile  abang-abang polis
tuh soal member aku..
cek barisan yer..!
hep!! diri betul2..Haha

pacak 3 beb!
haha..
merempit di malam raya!

berkhidmat untuk negara!
inilah barisan kita~
yang ikhlas berjuang~

sekian..

2 comments:

AsyRaF is VeRy HumBLe said...

nasib baik tak kena tahan polis kan..ambik balik tak mercun yg korang buang tu? sayang buang. membazir amalan syaitan. haha :)

zakirulRahim said...

haha..tak amek pun..main jalan jerk..rase2 nya polis tuh dah amik kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...