Sunday, November 7, 2010

~lambat~


                       aper kena mengena lambat dengan aku??huhuhu,itu lar aku nak ceritakan,sifat aku yang satu nie,aku ini seorang yang lambat tau,bukan lambat dari segi belajar tapi lambat dari segi buat sesuatu,aku nie tak ade lar lambat gila,tapi sikit jerk lambat aku nie..huhu,aku nie selalu kena marah dengan mak aku sebab aku selalu lambat,contohnye kalo mak aku suruh buat kerja mesti aku lambat buat,sebab aku malas,,huhu(biase ar tu anak jantan,tapi tak semua anak jantan lambat kan3)lagi satu,kalau kite orang nak pergi mana-mana mesti mesti aku yang paling lambat,aku lambat bukan sebab berdandan,tapi aku lambat sebab aku terhegeh-hegeh,maklum lar aku nie selalu amek mudah,hehehe,macam peristiwa tadi,akak aku dengan anak-anak serta suaminye ajak aku keluar jalan-jalan kat kulai,lepas itu aku boleh lar makan kejap,lepas aku makan aku pergi mandi,aku tengok semua dah siap,dah tunggu aku kat luar,lepas aku keluar jerk dari tandas abang ipar aku dah jerit"woi cepat lar sikit"hah!!aku dah agak dah mesti abang ipar aku akan marah punye,aku pun dengan pantasnye,pakai baju,seluar,sikat sikit-sikit,pakai minyak wangi,teros aku berambos keluar dari rumah,aku naik jerk kereta reaksi muka abang ipar aku seperti harimau yang sedang marah,,takotkan,,,hahaha,tapi aku takot pulak!!!huhuhu,tapi lepas itu,terus kite orang okay..itu lar cerita aku yang lambat nie,,bukan tadi jerk kena marah,selalu aku kena marah sebab lambat..hahahaahaah,sedih tol kena marah..>.<

3 comments:

Siti Nadzirah Zakariah said...

hahahha..kw mmg cm uw lah der...

zakirul rahim said...

hehehehehe.....

♫ mien_CHAN♫ said...

lambat ke malas ? HAHA
btw , serupe la .
mak slalu ckp ..
anak dare tak elok lambat2 ,
nnt lambat kawin ?
iyekkaa ?? (makin melambatkan diri)
HAHA .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...