Saturday, November 20, 2010

cuti sekolah




     assalammualaikum...
erm..setelah hampir setahun aku bersekolah pada sesi 2010
akhirnye tamat jua dan
kini tiba masanya untuk aku bercuti dan merehatkan
badan aku yang selama ini penat asyik pergi sekolah jerk..hehe
wohhooo!!happy mat..
disamping aku happy,terdetik juga dalam hati aku 
perasaan sedih,yela hampir setahun
ketawe sama_sama,nyanyi dalam kelas sama_sama
tiba_tiba nak berpisah,
tapi tak apa,tahun depan boleh jumpa lagi
betol tak??hehe..
urmm....
hari ini merupakan hari pertama cuti sekolah.
hari ini aku tak tahu pun nak buat ape,asyik tidur jerk..hehe
almaklumlah tak ade kerja nak buat
so,ape lagi tidurlah.hehe

sepanjang cuti sekolah ini aku tak boleh duduk diam kat rumah
jerk,kerana cikgu_cikgu aku ade buat
kelas tambahan,tension beb,
cuti_cuti pun ade kelaskan,tapi dalam banyak_banyak
kelas aku dapat pergi satu kelas jerk,kelas kimia
hahaha,(sorry yer cikgu)
sebab kelas_kelas yang lain cikgu buat dalam bulan 12
(aku mane ade bulan 12)

tapi apa_apa pun kepade kawan_kawan aku
yang pergi tu,kongsi sikit ilmu kat aku
yang tak gi nie...hehe
korangkan baik,hahaha
aku nak ucapkan selamat bercuti kepada kawan_kawan aku
jaga diri baik_baik and study subjek form 4 balik k.
supaya tahun depan tak tercunggap_cunggap
bila cikgu tanye..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...