Monday, November 8, 2010

akhirnye???



salam semua...kenape dengan akhirnye??/kenape tak dengan awalnye??hahaha..timbul lar tanyer tanye..huhu,bukan ape aku nak cerita,,,,kan sekarang kita sudah hampir nak menamatkan sesi persekolahan 2010,(bagi budak-budak yang sekolah...huhuhu)so budak-budak kelas aku,iaitu budak 4 anggun diaorang kecoh nak buat jamuan kelas..duit kelas kitaorang ade lar dalam rm700 gitu...so kiteorang rancang untuk makan dekat luar,jadi aku dengan ade lar beberapa orang mencadangkan buat direstoran,jadi ade lar budak-budak lain tak setuju nak buat dekat restoran,sebab diaorang semua nak makan dekat KFC,(tahu lar kfc baru bukak)huhuhhu,jadi kiteorang semua mintak buat undian.sape yang paling banyak pilih tempat tu,dia menang ar..jadi cikgu cakap"sape setuju dekat restoran"aku pun aper lagi lar,angkat tangan,lepas cikgu kira ade lar 17 orang yang setuju..lepas tu cikgu aku tanye lagi,"saper yang setuju nak makan kat kfc"lepas tu aku tgok ramai yang angkat tangan,dalam hati aku kate abis lar aku kalah.tapi bila kira rupa-rupanye seri,17 jugak...jadi cikgu aku tanye lagi nak makn kat ner,so diaorang cakap ar,nak makan kat kfc,nak makan kat restoran,dan ade yang bestnye,nak makan kat dua-dua tempat pulak tu...tamak betul orang tu....jadi kelas aku dah bising gila dengan pendapat diaorang,so ade lar seorang minah nie,aku malas nak sebut nama die takot die kembang..die cakap lar"kalo makan kat restoran macam-macam boleh makan,tapi kalo kat kfc makan ayam  jerk"jadi cikgu pun buat keputusan nak buat dekat restoran...huh!!gembira gila aku,huhuhu,jadi jamuan itu akan diadakan hari sabtu nie..13/11/..insyaAllah...t aku post gambar kat blog k...tunggu...............k bye...

makan-makan....!!!!!hahaha

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...