Monday, November 29, 2010

happy


salam

aper kabo?
sihat?
hari ini 29/11/2010
aku bagun tidur pukol 1.10ptg.
awalkan aku bagun..hehehe
aku bangun_bangun jerk aku terus buklak tv
hehehe..lepas tu aku tepon mak aku yang sedang menunggu
flightnye nak ker sandakan..
sian aku tengok mak aku
datang sini sorang_sorang
disamping itu jugak
 aku happy sebab mak aku nak datang sini jap lagi
rindu giler babi beb dekat mak aku
yela hampir 1 minggu aku tak jumper mak aku
saper tak rindu beb
lagi pun aku rindu dengan masakan mak aku yang sedap
giler bapak tu
sebelom nie aku makan kat luar jerk
tapi mulai hari nie aku makan masakan mak aku
hehehehe
suke,suke,suke
hakhakhak...

2 comments:

Siti Nadzirah Zakariah said...

hahah..makin gemok r kw!

zakirul rahim said...

hahahaha,,,tahu xper...aku rase aku mkin gemok skrg...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...