Saturday, November 13, 2010

bertemu kembali.!






huh!assalamualaikum kepada pembaca setia blog aku(ade ker yang setia nak baca blog aku)hehe
hampi seminggu aku tak edit blog nie,rasa rindu pulak,bukan ape aku tak edit sebab dalam minggu
ini aku terlaku sibuk dengan kerja-kerja bodoh aku.,(tidur)hehe,tapi hari ini aku bertemu kembali 
dengan korang semua,
selepas ini aku nak pergi dinner(ala makan2)dekat restoran terkenal di bandar tenggara iaitu 
SOTO WARISAN..hehe,aku sebenarnya tak sabar nak makn sebab aku tengah lapar..huhu
tapi apa-apa pun hope malam ini dapat meninggalkan kenangan yang cukup indah bagi aku dan
kawan_kawan aku,
aku dah tak tahu nak cakap apa lagi,aku rasa cukup lar smpai kat sini jerk..nanti aku bagi korang
tengok gambar_gambar mase aku dinner k...insyaAllah kalo tak ada arah melintang aku bagi 
tengok esok  k..

k lar aku nak chaw dulu,bye take care.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...