Wednesday, November 3, 2010

~~lega~~

      
                            ~Assalammualaikum.......

        hai semua,aper khabar??pertama sekali aku nak dahulukan kepade kawan-kawan aku yang telah menjadi follower aku,thank banyak2 k,sorry ar aku pakse2 korang tok jadi follower aku,huhu,sajer2 jerk aku pakse,sbb follower aku terlalu sikit,hehehhe,,ucapan terima kasih aku tujukan kepade amalina izzati,dan juga shahira bte mohamad..(sory kalo salah eja)
      
ini lar dye wanita yang aku cakapkan tadi,ini amalina..
sedikit profil die:kind person.
                        :friendly
                        


nie lagi seorang yang telah menjadi follower aku baru2 nie~shahira~.tahnx a lot bum..huhuhu




                      okay aku nak teruskan tentang topik yang kat atas 2..lega bkan lega aper taw,,nie lega laen sikit,aku lega sebab paper yang memang membunuh aku sudah selesai dengan jayanya,alhamdullilah,tinggal tunggu keputusan jerk,nervous jugak nak tunggu keputusan nie,,hehehe>-<..aper-aper pun kite tunggu jerk lar k.nanti kalo aku dah dapat keputusan aku akan ceritakan kat sini,insyaallah,tapi ader lagi 3 paper yang aku harus tempuhi,iaitu biologi 3,agama islam dan kimia 1..exam  nie semua minggu depan,,huhuhu



         ape-ape pun,senyum selalu,jangan nakal2 and study,study and study,,huhuhu,,bye!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...