Saturday, November 6, 2010

hari ini..

          

          huh!!kenapa dengan hari ini???erm,hari ini aku bosan gila..tak tahu lar kenapa.nak keluar malas lar pulak,erm,tadi aku bangun jerk dalam pukul 8,hehehehe,biase ar cuti sekolah bangun ar lambat sikit,hehehe,lepas aku bangun aku bukak aku punye laptop,aku bukak facebook aku,tak ada apa-apa pun,pewwhh!!!lagi la bertambah kebosanan aku hari ini,jadi aku amek keputusan untuk tambahkan aku punye friend,aku dah add semua friend yang ada kat facebook aku nie,aku log out facebook aku,kemudian aku tolong tengok mak aku masak,huhuhuhu,tolong tengok jerk arr,,,nak masak aku tak pandai..hehehe..erm...aku ingatkan aku nak study,tapi tak ade mood pulak aku nak study...hari ini memang sungguh membosankan!!!

malasnye nak study,huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...