Monday, November 1, 2010

**menikam otak,,

       dimulakan dengan bacaan al-fatihah...

 menikam otak???what"s that?msti semua orang tertanye2 kenaper aku ckap macam 2.,sebabnye adelar,esok 2/11/2010 bersamaan baper hijrah ntah,aku tak ingat,hehehe,,aku ade exam matepelajaran yang aku sangat2 tension bile belajar iaitu "additional mathematic" korang saper yang amek subjek nie tahu lar,menikam ker x menikam kepale otak diorang untuk belajar,
      
           actually add  math nie senang sebenarnye,tapi faktor2 yang menyebabkan kite nie xfaham ader lar,terlalu bnyak sangat maen,tol x?and one more factor is,seseorang itu tidak minat untuk belajar,pandangan  pertame mereka bila amek subjek nie,"susah"kalau from begining cakap susah until akhir ia akan menjadi susah,tol x??

           tapi nie semue ade lar tanggapan masing2,and persepsi masing2 terhadap subjek add math,tapi aper2 pon,aku advicekan kepade budak yang kan menduduki peperiksaan final esok,good luck,smoge kamu orang semue success dalam subjek add  math,bagi gempak satu sekolah beb,huhuhuhu
 
           finally,doakan aku dapat jawap paper add math esok k.good night everyone,take care you self and don"t notty2 ,,
  


         "study hard-hard
          jangan jadi budak jahat
          ikut aper yang aku nasihat"

huhuhuhuhu...reka sendiri auw,xcuri dari maner-maner,,,,,,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...