Wednesday, November 3, 2010

**happy.*bosan.*tension.*teruja.

          


                           assalammualaikum,aku nak cerita sikit aper yang aku happy sangat.sebabnye aku ader follower baru and sekarang follower aku ader 9 orang,terima kasih kepada follower yang sunggup jadi follower aku.huhuhu,,aku xtahu nak cakap ape lagi..hehehe

                           bosan???
                         aku tak tahu lar kenape aku sangat-sangat bosan hari ini,mungkin disebabkan aku selalu melakukan aktiviti yang same..huurrr...>.<...


                        tension???
                         kenape aku tension?korang nak tahu,,,sebab exam TAK ABIS LAGI!!!..aaaarrrrrr tension giler.aku dah malas nak bace buku.and aku xsabar nak pulangkan buku teks yang banyak tu..hehehe,tapi sayang jugak nak pulangkan,sebab buku tu dah banyak berjase dengan aku..tapi aku peduli ape!!!hahahaha

                    
                       terujer???
                       aku excited sangat sebab,dapat cuti sekolah 4hari and aku boleh update blog setiap hari..hehehe>.<lagi satu tak lame lagi cuti akhir tahun akan menjelmatak berapa lama lagi,mase itu lar yang aku nanti-nantikan untuk aku merehatkan badan aku yang selame nie penat sentiase,,hehehe,lagi satu aku nak pergi HOLIDAY!!!!huhuhuhu





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...