Tuesday, November 30, 2010

Benda yang selalu disamakan dengan manusia.



korang selalu dengarkan kawan_kawan korang
samakan kawan_kawan korang dengan bende_bende yang merepek,

ini antara contoh bende yang selalu disamakn dengan manusia..:

*ko ni makin lama makin kurus aku tengok.
dah macam lidi,cube makan banyak sikit,

*"laa...aku ingatkan kembar ko tadi
kat sebelah ko tu,
ruper_rupernye tiang

*'ko nie perut tempayan ker zul'
dari tadi makn tak berhenti-henti.

*'aku tengok mamat tu jatuh semalam
berpusing-pusing
dah macam gasing aku tengok


*"sudah-sudah lah tu makan 
aku tengok badan ko dah macam tong dram.
diet lah sikit wei!

*'ko tengok lubang hidung dia tu
besar macam serombong kapal.
hahaha!

*'eh mira,!!asal ko nie jalan lembab sangat?
macam kure-kure lah ko nie..

*"ko nie aku tengok sekejap ader
sekejap tak der..ko nie aku
tengok dah macam biskut!!

ini ader lah ayat biase yang selalu kite dengar 
'*ko nie macam babi kan!!
hahaha..
itu ader lah ayat yang paling popular bile bergadoh..

ini adelah antare ayat-ayat popular budak-budak
zaman sekarang berkate.
aku mintak korang komen,lepas tu kalo ader idea nak tambah-tambah
ker,cakap jerk dengan aku..jangan segan-segan k.!!!!

4 comments:

mimoSHIRO :) said...

haha , betul laa tuhh . heee . wait adaa satu .

becok cm bun*u* ayam ,
hee , kan ?

zakirul rahim said...

hahahaa...betol2...

Siti Nadzirah Zakariah said...

yang TONG DRUM uw cm perli aku je..
myra JALAN LAMBAT uw kw mmg ckp myra an..an3..

zakirul rahim said...

hahaha..tak lah nad..ko nie..suker buat cerite..
mane ade..tu mira lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...