Wednesday, December 1, 2010

welcome disember

selamat datang bulan disember
welcome


hai!
salam
"aper merepek ko nie kirul post
pagi-pagi bute macam nie,semua orang dah tido,
ko jerk yang meroyan tibe-tibe 
post pagi-pagi macam nie.
saper nak bace??hahaha"

finally,aku bertemu kembali
bulan yang aku nanti-nantikan
huh!
heppy!!
antara banyak-banyak bulan
 bulan disemberlah yang aku suke
tak tahu lah kenape
maybe bulan aku lahir kot.
lagi pun bulan untuk aku berehat sepenuhnye
dan berkemungkinan jugak bulan yang selalu dinanti-nantikan 
oleh orang untuk kawin!
sebab impian aku pun nak kawin
dalam bulan disember..
hahahaha(gatal)

dan mungkin jugak pada bulan nie
ada juga dikalangan budak
sekolah rendah tak suka
sebab kena sunat!!
hahahaha padan muke!

tapi apa pun enjoy dalam bulan disember nie
and have fun..
ingat holiday time k!!
hahaha..

merry christmas!!
25/12

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...