Monday, December 20, 2010

braces

salam
hai

braces?ape tuh?
sape yang tak tahu sini aku bagi
tahu,braces tuh pendakap gigi,
tujuan memakai braces nie adelah untuk
mencantikkan kedudukan gigi yang
sedia ada tak tersusun tuh,
faham tak?kalo tak faham pandai-pandailah
search internet cari ape itu braces.

korang penah terasa nak pakai braces tak?
kalo ade,same ar macam aku,aku teringin
sangat nak pakai braces,tak tahu kenape?!
nak kate gigi aku bersepah,tak lah kot,
tapi memang dalam hati aku nie nak try pakai,
maybe nampak comel kot,!haha!
kalau orang yang pakai braces nie,
memang susah nak jaga,
almaklumlah,kat gigi kite ade besi,
nak makan pun susah,ceh!
macam ade pengalaman jerk aku nie..ahak!

dari tahun lepas lagi aku teringin
gile nak pakai,tapi belum
sampai waktunye kot untuk aku pakai,
lagipun expensive sikit,
aku tak naklah susah-susahkan mak aku
anak baik lah kate kan,,haha!
*baik kot..
hope satu hari nanti aku dapat pakai..hehe!

nie antara artis yang pakai braces:

 smart tak die pakai
braces,?smartkan.huhu.

 nampak comelkan pakai braces nie,
huhu,tengok tuh,senyuman
menawan beb!huhu!

 peace!

hah!no comment..haha



4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

pernah nak cube tapi lepas member kata sgt2 sakit tak jadi lak...

Ajie Mohd Tahir said...

rasa mcm rimas plak nak pakai mende alah tu.hohoh
XD

zakirul rahim said...

hehehe..:asrul,memang sakit mula2,tapi lame2 ok jerk,,
ajie:memang mula2 pakai nampak rimas,tapi bile lame2 pakai rasa macam biase jerk kot,,,

Awang Hafiz said...

skrg ni mmg tgh memakai braces pun, tak sakit mana pn.. kena pandai cari klinik yg bagi harga terbaik. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...