Friday, December 3, 2010

cat dumping

salam

penat sehh!
aku baru saje balik dari membuat perkara yang aku tak suka,
iaitu buang kucing
atau dalam bahasa inggerisnye cat dumping
hahaha..betul ker engglish aku tu?
ahh,bantai jerk lah
buang kucing pun penat ko nie zakirul ekh?
pelik betul!

eh,eh,eh..sebelom tu
bukan buang lah tapi bagi kat orang,
orang nak,so bagi jerk lah
lagipun kat umah akak ipar aku nie banyak 
giler(bapak kucing dengan anak
kucing),so terpakse lah bagi orang
sikit walaupun sayang

yang jadi mangse untuk menangkap
kucing tu ade lah aku dengan abang 
serta mak aku,
penat beb nak tangkap tu
dah lah semua kucing-kucing tu
garang nak mampos!
opps!mampos pulak..
hehehehe

sampaikan tangan mak aku tercedera 
kena gigit dengan kucing tu
menitis-nitis darah jatuh ke lantai
tak guna punye kucing!
kritikal jugak lah tangan mak aku tu 
digigitnya,sampai nak masak pun
susah siankan.
nasib baik lah mak aku
boleh masak jugak
kalo tak aku masak kucing tu!
masak sup..yummy!
huhuhu.
emo pulak tibe-tibe..
hehehe

tapi dah sapu ubat 
insyaAllah baik..
sekarang kucing kat umah akak ipar aku 
semakin berkurang
daripada 6 ekor terus jadi 3 ekor.
jimat sikit akak ipar
aku nak beli makanan die,
hehehe

antara 3 mangse kucing
yang tak terbela tu
aku kesian giler dengan seekor
nie,
nama die cici
dye baik dan jinak giler dengan aku
walaupun aku baru kat umah nie
tapi die jinak sangat-sangat
macam aku dah biase kat uamah nie
tapi apekan daye,
dah nasib badan.
kanelah bagi orang.
aku nasihatkan orang tu jage baik2
kucing tu,kalo tak
ko aku sumpah jadi tenok!
hahahaha

nielah gambar kucing tu..


nielah cici@nama penuhnya
cici bte nemo
sian auw die 
kena bagi kat orang..sedih2,,
huhu


aku bersama cici,
kanangan terakhir..
huhu


masa nie cici nak lari
sabab takot nak kena
bagi orang...

4 comments:

Siti Nadzirah Zakariah said...

cian nye cici
x cian kat kw pun..

zakirul rahim said...

hahaha...siankan..

Nur~chan said...

kucing tu! kucing tu sama ngan....
nape bg org! bgi kte lah!

zakirul rahim said...

hehehehe...jauh sangat lah fatin...susah nak bagi..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...