Friday, December 3, 2010

kelahiran baru kali ke 2

selamat petang
dan
salam

2/12/2010
Sandakan,Sabah:
semalam adalah tarikh yang bersejarah
buat kucing kakak ipar
aku yang bernama pinky,
(walaupun tak pinky langsong!)
beliau telah selamat melahirkan anaknye
yang ker 10 bagi tahun ini
hahaha

mengikut temu bual dari suaminya nemo,
isterinya pinky yang berumur lingkungan
2 tahun,berkata
"isterinya berjaya melahirkan anak sebanyak 5 ekor!,
banyak giler,dan masih belom dapat ketahui 
lagi jantina nye.

maklumat dari tuannya pula berkata
pada tahun ini sahaja kucingnya
yang bernama pinky itu
sudah dua kali melahirkan anak,
power sungguh pinky itu,
cubalah manusia macam tu,
aper yang akan jadi pade populasi duniakan??
huhu,

eh,eh,ape ko merepek nie
zakirul,
huhuhu,,,aku tak merepek lah wei
saje jerk nak jadi pembace berita
sekejap..tak boleh ker..??

wei korang,semalam kucing 
akak ipar aku berjaya melahirkan anaknya
dalam pukol 3 pagi kot,
ntah lah aku pun tak tahu die lahir bile?
sedar-sedar jerk pagi,
kat lantai bilik kakak ipar aku penuh dengan darah..
menakutkan,
tapi apa-apa pun
tahniah kepada pinky kerana
ko berjaya melahirkan anak 5 ekor k.
bukan senang tu.

ini antara gamabr yang sempat aku snap
malam tadi:

inilah pinky bersama dengan anaknya



ini anak dia.5 ekor tau.
banyak giler!


mula-mula si pinky nie beranak dekat dalam almari
lepas tu aku dan abang aku pindahkan dia dekat
dalam besin


masa ini pinky ketakutan..
sebab aku ganggu anak dia..
hahaha
padan muka ko pinky..

2 comments:

Nur~chan said...

Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! >0<
comelnya! comelnya! comelnya! comelnya!
Nak sekor!!

zakirul rahim said...

hehehe..boleh..tapi bayar ar..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...