Tuesday, December 21, 2010

kesakitan yang amat sakit

salam
hai

ape kabo blogger2 sekalian?
sihat?kalo tak sihat samelah macam aku,
sudah hampir dua hari aku sakit.
aku tak tahu lah kenapa dengan perut aku nie.
seriusly,aku tak pernah kena sakit yang begini rupa,
amat-amat sakit,sampaikan
semalam aku hanya tidur 3 jam sahaja,
aku tak tahu lar ape punca
perut aku sakit sangat-sangat

semua ubat aku dah telan tapi
tak meninggalkan effect yang baik pun,
malah makin sakit,Ya Allah kenapa lah dengan perut
aku nie,
bile lah aku nak sembuh seperti sedia kala.
sepanjang dua hari aku sakit nie,
nak makan pun tak lalu,dan 
kalo makan pun sikit jerk.
lagi satu
semua benda yang aku nak buat
semuanya tak selesa,
akibat perut aku nie,
for your information,aku bukan
sakit perut sebab cirit birit,
tapi aku tak tahu sakit ape,
aku rasa dekat perut aku nie senak sentiase
sakit sehh..!
tuhan jerk yang tahu bertapa sakitnye
aku nie.
tadi pagi aku bangun,tengkuk aku pulak sakit
aduhh,bertambah lah kesakitan aku nie..
tapi sekarang aku rasa beransur pulih,
aku harap aku cepat sembuh
dan korang doakan aku k..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...