Monday, December 20, 2010

merayap dengan family

salam
hai

sebelom tuh,ape kabo semua?
sihat tak?tak sihat,pandai-pandai
ar makan ubat.huhu
hari ini badan aku penat giler
mana taknya,aku merayap-rayap
dengan family aku tadi..

kiteorang start merayap jam 8.30
*kalo aku tak silap
keluar dari rumah tengok-tengok
jerk hujan turun,
tapi tak ape,tak patahkan semangat
aku dan family aku nak kuar jalan2
mula-mula kiteorang pegi
pasaraya giant,nak beli barang
dapur,lepas satu jam dekat giant
perot rasa lapar pergi pizza makan.
setelah selesai melantak pizza
kiteorang tanpa memikir benda lain
 terus menujuk ke pusat bowling champ,
masuk jerk,bayar dan terus main.
hehehe..
aku nie tak ade lah bagos sangat main
bowling,tapi just melepas
gian nak main bowling,
sebab dah lame aku tak main bowling.
permainan aku tadi,
memang sangat teruk,
korang nak tahu tak keputusannye.??
erm,erm,erm..tak payah lah
buat malu aku jerk..hahaha
biase ar dah lame tak main bowling,
mesti kekok rasenye nak main
betul x?
ermm.lepas 1 jam
main bowling,
terus balik  umah.
sampai umah dalam pukul 12.30 kot.

walaupun badan aku penat tapi
happy dapat kuar dengan
family aku,enjoy habis.ahak!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...