Sunday, December 12, 2010

tarikh keramat..11/12/2010

salam
hai

hari ini 11/12/2010
birthday aku!
atau dalam bahasa melayunye
hari aku lahir!
huhuhu
HAPPY BIRTHDAY KIRUL!!!
hehehehe
over pulak..

alhamdullillah
akhirnye genap jugak umur aku yang ke 16 tahun.
kawan aku dah lama genap 16tahun
aku nie baru nak melangkah ke 16 tahun,
kesian betul ko nie zakirul..
hehehehe
tu lah sape suruh ko lahir lambat.
padan muke!ahak!
eh.eh..lari tajuk pulak.
nggeee

kali nie aku sambut dengan keadaan simple
jerk..tak ade lah gempak giler..
almaklum lah,dah besar,tak kan
lah nak sambut macam budak2 kot..hehe
aku just beli kek jerk kat kedai kek,
(mestilah kat kedai kek kan)..
takkan lah kat kedai motor kot..
apelah ko nie zakirul!
hehehe..
aku beli kek yang murah jerk..RM35.00
eh,eh,eh..jap2.
bukan aku beli,tapi
akak ipar aku yang belikan kan..
aku just pilih jerk..huhu
kek tuh sedap tau..rase coklat..
huhu..yummy..
korang nak tak??
sini ar datang umah aku..
aku bagi bekas kek jerk!!
hahaha..
ape2 pun thank kak lin!

di kesempatan ini juga,aku nak
ucapkan jutaan terima kasih kepada
kawan-kawan facebook,
kawan-kawan twitter dan
family aku,
kerana wish birthday aku..thank you
so many2 much k..
insyaAllah jasa mu akan di kenang..ahak!
tak lupa juga buat wan azimah,
saleha.zahira,shahira mohamad
dan anis comel..
sebab wish aku kat HP..
thank k..
dan lagi sorang..khuzatul faizuddin shah
ataupun nama glamor die K..
thank you k..aku tak sangke
ko ingat HB aku..
yela dah lama aku tak jumpe ko
sejak ko pindah.
thank you k...

ape-ape pun,dengan meningkatnye umur aku nie
semoge aku lebih meningkatkan lagi aku punya usaha
sebab tahun depan aku SPM..
hui!takot seh!!
selain itu juga,semoge aku lebih fokus
dengan pelajaran dan tak main2.
hehehehe
serta dengan umur 16 tahun nie aku
lebih ceria,lebih soleh,
dan lebih senyum!..
hehehe
dan semoge SPM 2011
aku dapat 10A+...aminnn...!!!



2 comments:

Anonymous said...

salam..huda terjah malam2 kat sini..selamat hari lahir yer..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu yer..dan beroleh kejayaan dalam kehidupan..tak lupa good luck in your exam :))


http://hudahazwani.blogspot.com/

zakirulRahim said...

huda:thank you yer...amin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...